_Nitro_ Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hei, Har en skole oppgave der jeg skal forklare hvordan en netmaske er satt opp, og hvordan man regner ut en subnet adresse. Har dere noen informasjon om dette? Lenke til kommentar
adio Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 les litt om binære tall&tull Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Hva har dette med Linux å gjøre? Endret 10. februar 2004 av DummeGaas Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ta deg en tur på nettverksforumet. DET skal brukes til sånne ting (og ikke windows ting som det i dag flommer over av. JEG ER DRITTLEI IDIOTER MED BLASTER!!!) personlig gikk jeg ettertrykkelig lei wintendo i sommer, da jeg var på LAN. Hadde branmur oppdatert antivirus, og et relativt oppdatert system (- noen IE pakker og servicepakka), setter inn nettverkskabelen, og rekker ikke en gang SLIPPE KABELEN før jeg hadde MSBLAST... Lenke til kommentar
mariux Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 personlig gikk jeg ettertrykkelig lei wintendo i sommer, da jeg var på LAN. Hadde branmur oppdatert antivirus, og et relativt oppdatert system (- noen IE pakker og servicepakka), setter inn nettverkskabelen, og rekker ikke en gang SLIPPE KABELEN før jeg hadde MSBLAST... Hadde nøyaktig samme problem! Brukte 4 forsøk på å legge inn Windows 2000 (jeg måtte laste ned sp3 og msblastfix, brenne de ut på cd og så legge den inn før jeg koblet til nettverkskabelen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå