Oogie Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Vifta på IC7-G kortet mitt bråker noe fælt. Jeg blir faktisk skremt hver gang jeg slår på maskina! Høres ut som om det er et stort monster der inne... Har brukt kortet i litt over et halvt år nå, og vet at slike vifter lett kan begynne å bråke etter en stund. Og den vifta som er med disse korta er kjent for dette... Er det noe jeg kan gjøre med dette? Eller er det bare å kjøpe inn ny kjøler? i såfall hvilken kjøler? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Er det den gamle(lav vifte med kappe rundt av plast) eller den nye(høy kjøleribbe der vifta ligger inni), hvis det er den gamle så har det vert en del problemer med denne, bare å snede mail til abit så sender de ei ny vifte av den nye typen. Lenke til kommentar
Oogie Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Det er av typen gammel ja. Har du hatt det samme problemet? Har du fått av den nye typen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå