volund Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hei lurer på å kjøpe meg en ekstern HD til min bærbare på ca 250GB. Har sett på lacie og maxtor. Noen som har noen å anbefale? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Kan varmt anbefale LaCie... Har selv en FireWire 800 200gb. Eneste med LaCie diskene er at de er veldig tung, chassiset er støpt, og er ikkje noe å resie rundt med. Det er også bra kjøling siden chassiset er såpass stort. Den slår seg også av og på automatisk. Maxtor diskene har hørt det har vært mye trøbbel med.. Har en kompis som har vært veldig plaget, den har sluttet å virke, og disk scanning sier at det er en alvorlig feil med disken... men dette gjelder sikkert ikkje alle. Endret 10. februar 2004 av kvikks Lenke til kommentar
andesh Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Passet meg bra denne diskusjonen, leter også etter en ekstern HD for lagring av bilder og video. Har ikke sett på noen spesielle, einaste som er viktig er at den er lett å ta med seg. Bruker den ilag med laptopen min som blir fraktet en del imellom. Hvilken er best? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Denne er veldig mobil: LaCie Mobile Litt større: LaCie Pocket Drive Her er den eg har: LaCie d2 Triple interface men den veier 1,5 kg... litt tungt å dra på. Endret 10. februar 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Håååy, her bommet vi bra på lagringsmediene Feilpostet. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Yeah, gjorde vel det. men kunne vel like godt benytte seg av den når det først va kommet hit! Blir vel stengt å flyttet veldig snart. men men.. Lenke til kommentar
volund Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 OK tok vel en skjelbreid poiree her Lenke til kommentar
volund Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Da har jeg akkurat mottatt min lacie P3 160GB. Designen er urfet(mathcer min logitech mus), men synes den bråker hakket for mye. Når den sitter rett på bordet durer den skikkelig. Tror kanskje den resonerer med bordet. Noen som har hatt lignende problem? Når jeg løfter den opp fra bordet er den nesten helt stille så det er nok bare å finne en lur metode. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Lim på slike "fluffye" greier man bruker under stolbein etc. da blir du kvitt ressonansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå