Ola PeK Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Ein venn av meg prata ein gong med ein SUN-fyr som stod og delte ut StarOffice5.2-cdar. Min venn lurte naturlegvis på kvifor han skulle ta det i staden for MS Office som han alt brukte, og dei kom i ein diskusjon om styrker og svakheiter. SUN-fyren meinte at StarOffice teknologisk var på høgde med MS Office, unntatt reknearket, der han innrømte at Excel var eit *svært* bra prdukt, som dei måtte jobbe hardt for å matche. Korleis dette er med SO6 veit eg ikkje. Når det er sagt så har eg sjølv ditsja Excel fordi eg for mitt bare liv ikkje klarte å få logaritmisk skala på x-aksen i plotta mine. Word har eg skippa fordi eg jobbar på mange forskjellige maskiner som eg ikkje har full kontroll over, noko som fører til at dokumenta rett som det skvett blir 'rare'. Så ettersom eg ikkje har noko spes behov for integreringa som ei Officepakke gjev meg, så held eg meg stort sett til gnuplot, tekstfiler og kalkulator. (Kall meg gjerne enkel...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå