b_cybe Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 De siste tre dagene har jeg opplevd at hver gang jeg starter og logger på så spretter mappen som heter Program opp (C:\Program). Og hvorfor i alle dager gjør den det, og kan jeg stoppe det forbanna tullet. Kan selv ikke skjønne hva som har ført til at dette har begynt å skje, har ikke innstalert noe nytt der. Det eneste som ligger i mappen er Matlab og LaTeX kodekser. Forlag til hva det kan være (og helst hvordan tullet slutter) mottas med STOR takk Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Jeg sliter også med dette problemet, noen som har løsningen på det?? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Et skudd i blinde, men sjekk om denne er haket ut (markert). Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Var ikke det, desverre Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Sjekk planlagt oppgaver og oppstart under msconfig. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 To stykker med det samme, rare problemet - merkelig? Har dere laget den mappen selv, er kommer den et annet sted fra? Lenke til kommentar
Mester_E Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Nå etter jeg har formatert har min Ati mappe begynt å gjøre det samme... Det gjorde den sist gang også, men det forsvant etter ikke så lenge.. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Har ikke lagt den til i oppstart (sjekket der), mappen lagde jeg før jeg innstalerte diverse programmer som matlab og Mixtex der, og det kom ikke opp da, er først i det siste det har begynt å sprette opp :S Virus tror jeg det heller ikke er ettersom jeg har nyeste oppdateringen og har ikke funnet noe... :S Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Nå har jeg tatt en komplett virus sjekk av maskina og en total ad aware scanning, og problemet er der fortsatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå