Gå til innhold

Tilbakemelding om denne PC

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg litt oppgraderinger til min PC, hva synes dere om denne sammensetningen?

Epox EP-8RDA+

AMD athlon Xp 2600+ barton 512kb

Coolermaster Jet 7

Twinmos-Winbond 256*2mb ddr

------------------------------------------------------------------------------------------------

har denne maskinen akkurat nå:

P3 600 klokket til 800mhz(skal prøve å klokke den til 900 eller 1000 :D )

128*3 mb SDram

G4MX 440 64mb

Shuttle hovedkort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytt mX kortet ditt, så har du en pc som ligger milevis foran den du har i dag. 1 gb ram er nok også noe du bør vurdere. Eks: SWG ( starwars galaxies ), kjører med 1gb ram ddr 333 - settings på medium og ligger på 20-30 fps.. På et ti4200 golden sample 128 vel og merke.. Men i forhold til et MX kort, er det jo bedre :)

Ser du har litt lite disk plass; litt helg jobbing og du kan handle deg 4*160gb .. Det får du jo for under 4000 nå.. :thumbup:

Endret av implex
Lenke til kommentar
Ser du har litt lite disk plass; litt helg jobbing og du kan handle deg 4*160gb .. Det får du jo for under 4000 nå..  :thumbup:

Hva skal han med 640 GB? :wow:

Kjekt å ha?? Samme mann foreslår jo 1 gig ram også. 512 holder ei god stund. Dessuten er ram noen man lett kan oppgradere etter behov senere.

Gjør som wh1t3inc. sier. NF7 og XP2500+

Lenke til kommentar

Synes at alt ser fint ut!

Hovedkortet har jeg også, det fungerer utmerket! Ser ingen grunn til å bytte til et Abit kort.. Er vel en smaks sak..

En hardisk hadde vel ikke vært å forakte hadde det vel? 60Gib synes ihvertfall jeg er ganske lite.

512mb ram holder også lenge.

Edit: Synes at 2600 er et bedre valg en en 2500 p.g.a. høyere multiplier.

Vifta er også et supert merke.

Edit2: Skrivefeil :blush:

Endret av Cloud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...