Gå til innhold

www.play.com


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her, har bare oppdaget to ganger at tollen tok filmen, da tok det litt ekstra tid.. Men dette var da " band of brothers " & " season 1 av futurama " .. Disse kostet sikkert 500.- da de kom, så jeg venta meg at de ble fortolla.. trur det kosta meg ca 200 ekstra.. Men, ligger en film på eks, 16.99£ skal det mye til for at de gidder bry seg.

Lenke til kommentar

har skikkelig vond erfaring jeg. Av 10 filmer er 9 stoppet. Kanskje jeg bare har uflaks. men det er kjedlig å få det gebyret når du overstiger grensa med 10 kroner.

 

skal fortsette å bruke play, men i frykt ab gebyrer her til lands får dvdstrax noen kroner av meg i natt.

 

Og en annen fordel er jo at jeg da har de til helga, for fra usa tar deg jo nesten to uker.

 

Lnsker gjerne å høre om flere som har erfaring med filmer over 200 NOK

Lenke til kommentar
Ser ta prisene har økt og det er gambling med prisene kontra toll her på de nye sone 1 filmene. Er det blitt slik at det nå lønner seg å kjøpe disse på www.dvdstrax.com ?

Kanskje det dumt spørsmål men jeg bare lurte på om du hadde valgt rett valuta. Første gang jeg var inne og snoket på playusa.com så var jeg bent ut sagt forskrekket siden mesteparten kostet sånn 30-40$ eller så.

 

Det viste seg at det var kandiske dollar.

Lenke til kommentar

Vil for øvrig anbefale dv-depot på det sterkeste, ihvertfall når det kommer til frakt.

Det er kanskje ikke gratis, men i og med at de sender med DHL så går det sinnsykt raskt. Bestilte noen dvder på en fredags kveld og på mandag ettermiddag var de kommet fram til tromsø. Når de i tillegg er behjelpelig med å etterkomme ønsker om ekstraordinær merking av pakkene, så er det bare å bestille i vei.

Lenke til kommentar
Foretrekker selv dv-depot.com. Handlet endel dvd-pakker derifra, som har kostet godt over 200kr, aldri betalt toll. Eksempel: handlet Simpsons: Complete Third Season for ikke så lenge siden og på DHL-pakken stod det price/value: 18 og "used software" som innhold, samt navn og adresse på et langt annet firma.

Betyr det at de merker pakkene som de sender til Norge til under 200 NOK om du ber om det? :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...