andesh Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Nytt å nytt, er et ganske standard design, men likte det. Samtidig synes jeg at det er noe som mangler, ser der hva det kan være? Er bildene som søsteren min tok i thailand som skaper hele siden da. Noen gode tips? Hva synes dere? Og hva mangler? annkristin.ainnes.net Hvis dere går innom de andre linkene vil du få se andre bilder. Klarte ikke å velge. Ja, veit at bildene er store og trenger lang loade tid. edit: la til litt info. Endret 9. februar 2004 av andesh Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Den likte jeg Men: - Bytt font i menyen - Sørg for at det ikke er hvit farge rundt hoveddelen - Skal det være på engelsk eller på norsk? Begge deler ser ikke bra ut - Stilige bilder Går utifra at du har tatt de selv eller har fått lov til å bruke de? EDIT: Så nå at du har fått lov til å bruke bildene Endret 10. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Den likte jeg Et par ting tho: - Savner en footer - Uten footer ligger teksten veldig tett inntil bunnen. Litt padding/margin der så kommer det seg. - Midtstill siden! - En sexy mouse-over på linkene hadde vært supert. - Fargebilde? Satans nydelig bilde du har der. I farger hadde det vært helt konge - Ble litt grått og trist. Sexy mouse-over og/eller fargebilde ville fikset det. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Takk for tipsene, skal prøve å finne en annen bakgrunnsfarge. Footer hadde jeg faktisk helt glemt av. Skal komme det å. Midtstilling skal det være på den, er bare ikke helt ferdig med kodingen av siden. Det skal TiMMi- ta seg av. Er kjekt med php. Siden skal være på engelsk, har ordnet den til min søster som nå bor i australia, ho skal hovedsakelig bruke den til å legge opp bilder slik venner kan holde seg oppdatert igjennom dem. Skal også prøve å eksperimentere med andre fonter, så kanskje kommer jeg med en ny utgave i ettermiddag, skal også prøve å se hvordan det blir med farge. Selv om jeg er ganske hekta på sort/hvit bilder. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Alt som var "negativt" er allerede nevnt. Kjempefint arbeid! Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det skal TiMMi- ta seg av. Er kjekt med php. Enda kjekkere å lære seg php selv Gøy er det og Lækker side forresten Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det skal TiMMi- ta seg av. Er kjekt med php. Enda kjekkere å lære seg php selv Gøy er det og Lækker side forresten men det er tungt stoff! jeg prøver å lære meg, men klarer det ikke noe særlig bra stilig side! Synes du bør skifte font på menyen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) /me likte den! men der er en del å plukke på though; - Senterer sida - Kvit BG er ikkje spesielt fint der, lag en mørkegrå bakgrunn, litt lysare enn resten av sida, og legg til en border rundt sida. - Anonym og ikkje særlig fin meny. Dessuten kan du godt bruke vanlige tekstlinker, og husk mouseover! - La teksten fylle litt meir ut mot kantane av sida, og la teksten vere lys grå istede for kvit, det skaper mindre kontrast mellom tekst og BG, og det er meir rolig og behagelig å sjå på. - Lag en footer. Derimot, det som var bra; + Konge headerløsning! Men la bilda vere svart-kvitt, ikkje ha fargebilder. + Kult oppsett. det var vel det Endret 10. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Alle sier at det er så vanskelig å lære php (*host* Pixelimp) IMO er det mye vanskeligere å lære seg å lage en schtilig side... Kommer jo selfølgelig ann på hvor stor interesse du har for det da... Endret 10. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Alle sier at det er så vanskelig å lære php (*host* Pixelimp) IMO er det mye vanskeligere å lære seg å lage en schtilig side... å lage ei stilig side er vel meir opp til kreativiteten dah, såå... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ja.. det faller jeg ut Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 likte siden veldig godt. flott bilde i headeren!! ellers. >mindre font i brødteksten. >synes fonten i menyen passet fint jeg.. >ellers ikke så mye å komme med, men skal det ikke komme noe på hver side av tekstraden som går nedover midten? eller hvertfall høyresiden? mulig det ser bedre ut når det er kodet og ferdig. like i alle fall veldig godt. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Alle sier at det er så vanskelig å lære php (*host* Pixelimp) vanskelig når du er så lat som meg ... uansett, har jo deg ! Lenke til kommentar
andesh Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Har tenkt å lære det selv, startet på det faktisk, men ga opp. Gir egentlig opp på de fleste ting jeg driver med. Er smittet av lathetviruset. Men det som er nå er at søsteren min vil ha opp siden nå, og en del script som å laste opp bilder og oppdater via nett uten program blir litt heavy å lære seg så fort. Også sitter vi nesten hver helg å kødder, her hvor han har laget disse. Har gjort noen forbedringer med menyen. Bakgrunnsfarga sliter jeg med, noen tips? Tatt skriften 1 pixle mindre. Er det jeg har fått gjort. Hva syns dere om menyen nå? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hva med å kjøre siden i 100% høyde i stedet for footer? Lenke til kommentar
andesh Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Hmm.. hvorfor ikke? Trur jeg blir å gjøre det. Blir vanskelig å avdele en footer der nede i forhold til resten av designet. Men da sier jeg at sentrering og 100% høyde kommer når siden blir ordnet i php. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Var nice det da Likte det godt. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hva med å kjøre siden i 100% høyde i stedet for footer? Da vil jeg foreslå et bakgrunnsbilde som *repeater* horisontalt og midtstilt i bakgrunnen.. si i fra om du vil ha css-eksempel... Lenke til kommentar
andesh Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Gjort noen småforandringer på farger og slikt, bedre nå? Noen andre ting som burdes gjøres, eller som jeg har klart å ha oversedd? Begynner å bli fornøyd, utenom noen småfeil jeg oppdaget på bannern. grrrr Men de skal fikses lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå