Sempai Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei! CD brenneren min har funket flott i lengre tid, men vil ikke brenne plater lengre. Har faktisk ikke brent plater på en liten stund, og lurer på om det kan ha blitt feil med innstillingene til brenneren etter at jeg satte inn en ny HD. Bruker Nero til brenning... Info: Spilleren vil simulere, men vil ikke brenne. SONY CD-RW CRX175E2 (24x/10x/40x CD-RW) Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har du skiftet cd merke siden sist du brendte cd'e? Er noen brenere som er kresne på plater. Ellers så kan det være software konflikt i win. Vet at det er noen brenne prg. som sliter sammen med vise andre prog. F.eks så Easycreator som sliter sammen med Alcohol 120%.. Lenke til kommentar
larsli Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Firmware oppgradering? Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Eller retur til butikken for å klage... Har hatt to brennere som har tatt kvelden i løpet av de siste årene. Den siste som tok kvelden var faktisk en Sony 12x fra samme serie som din. En anbefaling, utenom de som allerede er nevnt, vil være å ta ut brenneren og prøve den i en annen maskin. Lenke til kommentar
Sempai Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Hei! Spilleren fungerer normalt til lesing. Vil problemet kunne løses ved å innstallere Nero på nytt? Lenke til kommentar
Makrell Jens Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hvis du har deamon tools intallert så kan du prøve å fjerne det, funket for meg Lenke til kommentar
Sempai Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Har det innstallert! Skal prøve å avinstallere det. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 På filmenyen >Recorder >Choose recorder; kanskje står den på 'Image Recorder' i st for den brenneren du har? Det betyr i så fall at brenneren 'brenner' til harddisk i st for til brenner! Eller har du under Burnfanen haket av for Simulate i st for Burn? Lenke til kommentar
Sempai Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Har løst problemet nå! Hadde 2 problem! For det første måtte jeg avinstallere Deamon tools, og innstallere det på nytt. Det andre problemet var at brenneren ikke taklet Sony (1-48x) 700Mb platene. Takk for hjelpen alle sammen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå