zaico Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Vi skal arrangere lan i tromsø 20-21-22 februar, har dere noen tips til premier? Budsjettet er lite og det kommer omlag 80 mennesker.. Hva ville dere vunnet? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Cash! (Vi hadde IQ-test i 5. premie i ein CS compo) Lenke til kommentar
zed Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 OMG! I tromsø bor det 1 stk ubers0et chick Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 OMG! I tromsø bor det 1 stk ubers0et chick Hva heter hun da? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Kanskje jeg har kjent på henne, øøø kjenner henne mener jeg Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ett stykk kasse med cola. Ingenting slår den premien midt under et LAN Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Cash!(Vi hadde IQ-test i 5. premie i ein CS compo) kjedelig da beløpet ikke blir så stort, vi har ca 8000 å bruke på premier også håper vi på noen sponsorer.. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Ett stykk kasse med cola. Ingenting slår den premien midt under et LAN Dagens beste ide, notert.. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Sjekk din msn Det er ikke der jeg møter jenter Lenke til kommentar
zed Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 OMG Mente at jeg skulle si det til deg der. Men ok, hvis du skal være sånn Lenke til kommentar
zaico Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Noen andre forslag enn en kasse cola? Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Grandiosa, alltid en slager blant nerder. Musematter. Headsett. Kalkadoder. Vifter Gratisbilett\biletter til neste Trømsø Lan + Førstevalg av sitteplasser. Kyss av den peneste jenta der, hvis det er jenter der+ at de er villige til å gjøre dette. Pizza, fra nærmeste pizzabakeri. (Kunne jeg godt tenkt meg å vinne på lan iallefall) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hvis jeg var på et "lan" kunne jeg tenkt meg å vinne følgende: - Privat soveplass - En god stol - Ram - Harddisk - Mp3-spiller - Mat - Trådløs mus/tastatur - Webcam - Skjermkort - Tomme cd'er - Dvd-brenner - Win XP lisens Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Vinne 1 stk 1gbit port på en eller annen switch dedikert til deg. Sammen med det får du noen harddisker som tilsvarer 2TB som du må fylle opp i løpet av 2 timer. Klarer du det får du de 2000 Gigabytene. Klarer du det ikke får du ikke noe. Enkelt og greit? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 - Privat soveplass Dette hadde jeg satt stoooor pris på under et LAN. Hadde heller ikke blitt sur om jeg hadde vunnet en kasse cola nei Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Det kan jo vere sponsoravhengig også då. Om doke blir sponsa av ....eks spaceworld...så ha mobil ellerno som premie...ellerno? osv osv.. All form for hardware er også godt mottatt av dei fleste. (Om det ikkje skal vere så mange premiar, kan det jo og vere litt "cutting edge" hardware, og ikkje det billigaste skvipet.) Kan jo også vere spel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå