Gå til innhold

Trenger noen råd til install av drivere

Anbefalte innlegg

1 Stk AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz

Socket 754, 1 MB cache, BOXED

1 Stk MSI K8T NEO-FIS2R Hovedkort Socket 754

K8T800, SATA, GbLAN, ATX, Raid, Firewire

1 Stk Western Digital Raptor 36,7GB S-ATA

10000RPM 8MB cache WD360GD

1 Stk Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sort

Kabinett m/360W MX-01B-D P4 / AMD

1 Corsair XMS3200 DDR-DIMM 512MB PC3200 - 32Meg x 8, CAS 2-3-3-6-T1, 400MHz, 6ns

1 Stk PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR

AGP, ATI 9800PRO, DVI-I, TV-Out, Retail

Hvilke drivere trenger jeg til skjerm kortet, har jeg brukt for 4in1 drivere til hoved kortet. Er det noen instilling som jeg bør ha. Har ikke planer om å over clocke med det første. Vis det er noen prog/driver som gjøre system raskere/mere stabil så må dere gjerne komme med noen tips.

Endret av knut oddsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur du har misforstått litt :p

Du trenger ikke drivere til alt som er hardware, men det viktigste her er og dra ned passende drivere til skjermkoretet ditt.. Omega <-- denna driveren passer for deg. Regner med du finner den på hjemmesidene til powercolor..

Du har lagt inn 4-1 , så da har du egentlig lagt inn det du trenger.. av updates som gjør maskin mer stabil, sleng inn alle win updates. Legg inn expert tools - bruk opera - xchat - osv.. så slipper du så mange av MS sine totalt ubrukelig møkka programmer..

Endret av implex
Lenke til kommentar

Du trenger ikke drivere til alt som er hardware, men det viktigste her er og dra ned passende drivere til skjermkoretet ditt.. Omega <-- denna driveren passer for deg. Regner med du finner den på hjemmesidene til powercolor..

Du har lagt inn 4-1 , så da har du egentlig lagt inn det du trenger.. av updates som gjør maskin mer stabil, sleng inn alle win updates. Legg inn expert tools - bruk opera - xchat - osv.. så slipper du så mange av MS sine totalt ubrukelig møkka programmer..

Jeg vet at jeg ikke trenger drivere til alt av hardware, men jeg har lest at det fins flere drivere til ati kort, og at alle er ikke like bra. Grunnen til at jeg har med listen av hardware er at om jeg trenger noen instillinger i bios for at dette skal fungere. Om det er noen drivere/programmer som kan få systemet raskt og stabilt. Jeg har ikke fått pcen enda, men den er på vei. Tenkte at jeg skulle laste ned alt jeg trenger av drivere slik at alt er klart når jeg får den.

Lenke til kommentar

Nå har det seg slik at hardware ikke fungerer uten drivere, så man trenger faktisk drivere til al hardwaren, men de fleste driverene ligger i Windows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...