tja||anal Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Noen som har opplevd å få følgende error i Partition Magic 7.0?: "1555 internal file number does not match position" ..eller som kanskje vet hva det betyr? Dette kan være det verste som har skjedd meg, enten så mister jeg hele HD'en eller så kan det være noe gærent med partisjonen og jeg må delete den..og på den har jeg "bare" 35 gigg med mp3'er og 10 gigg med musikkvideor som jeg selvfølgelig ikke har brent ut +++. Alt jeg har på HD'en er så viktig for meg så den som finner ut problemet skal få 250 kr på sin konto.. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 jeg fikk noe krøll med pm7 jeg også for ikke så lenge siden. jeg vet ikke om jeg fikk samme meldig. jeg fikset det med å kjøre scandisk. jeg vet ikke om det vil hjelpe deg men du kan jo prøve :smile: Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Jeg regner med at du har kjørt grundig scandisk på alle partisjonene? Mange av feilene i partition magic pleier å bli fixa av det faktisk. Ellers er det lurt å laste ned en liten DOS-utility fra HD-produsentens sider. Har du IBM disk leter du etter IBM Drive Fitness Test, har du Western Digital disk leter du etter DLDIAG. Seagate har sikkert noe tilsvarende på sine sider. Disse utilitiesene stikker ut i DOS og tester disken grundig. Er det feil på dem gir dem deg et errornumber som du gir til diskprodusenten. Da vil de sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 der tror jeg the pirate tjente 250 kroner.... Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 Forpurte møkka-harddisk..faen meg siste gangen jeg kjøper Samsung-disk!!!!!! Har allerede kjørt en bad-sector-util. fra Samsung-sida og det var svinaktig mange feil der gitt! ****! Må gå tilbake til 4 giggen min :smile: Lenke til kommentar
Akke Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Hvordan oppsto feilen? Plutselig eller etter omkoblig? Symtomer før det skjedde? Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 Ikke noen merkbare error's men jeg hadde flere hendelser med at mapper brente seg inn på hd'en og forsvant ikke før jeg formaterte partisjonen den lå på. Men ellers så var det ingen error's eller symtomer : Skal høre med komplett og høre om hva de kan gjøre. Ny disk kanskje? Dette er jo helt sykt og hvordan i helvete kan dette skje? Lenke til kommentar
ulv_i_nord Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Du har sikkert fått en brukt disk, det er jo så populært hos Komplett om dagen. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Prøv å kjøre clearhdd, det et kjekt lite program som gjenoppretter disken til den tilstanden som den var i da den var ny (ja, alt blir sletta :sad: ). Du finner det ved et lite søk på google.com.. Dette har hjulpet meg når diskene har vært i nød et par ganger. Lenke til kommentar
normal Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Quote: On 2002-03-16 20:38, ulv_i_nord skrev:Du har sikkert fått en brukt disk, det er jo så populært hos Komplett om dagen. ------------------------- like "populært" har det alltid vært at *LOL* nå skal du få et sant helvete med å få den fixet... det kommer til å ta tid...MYE tid Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 Quote: On 2002-03-16 20:40, thomasr skrev:Prøv å kjøre clearhdd, det et kjekt lite program som gjenoppretter disken til den tilstanden som den var i da den var ny (ja, alt blir sletta :sad: ). Du finner det ved et lite søk på google.com.. Dette har hjulpet meg når diskene har vært i nød et par ganger. Jepp..men problemet er at jeg vil prøve å beholde alt jeg har på hd'en da : Hadde det vært så enkelt...kan jo brenne ut alt jeg har cd'er.. Lenke til kommentar
Treging Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Pirate fåkke en eneste øre skal jeg vedde på. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 det som er interessant for meg å vite er hva du gjorde i partition magic? noe liknende skjedde meg for rundt en uke siden; jeg resiza en partisjon og drev multitasking i tillegg til prosessen, trykka på lukking av partition M. tilfeldigvis og prosessen stoppet på 63 %. Har IBM 40GB, 60 serien; diagnose, for jævlig mange feil, slettet hele harddisken med erasedisk, for når jeg bare formaterte c og d, så var disken også full av feil. IBMen min har krasjet flere ganger nå , så jeg har blitt veldig flink (og paranoid) til å ta backup, så det er ganske ofte. en ting til, jeg prøvde ikke med rescuediskettene til partition Magic, noe som kan fungere for deg, fordi jeg ikke hadde laget slike ;( Lenke til kommentar
Daimon Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 for å få tilbake det som ligger på hardisken kan du prøve ett program som heter easy recovery pro. eneste problem er at du da må ha en egen disk til å legge filene du finner på. [ Denne Melding var redigert av: Daimon på 2002-03-17 01:41 ] Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 Quote: On 2002-03-17 00:51, heraldo skrev:det som er interessant for meg å vite er hva du gjorde i partition magic? noe liknende skjedde meg for rundt en uke siden; jeg resiza en partisjon og drev multitasking i tillegg til prosessen, trykka på lukking av partition M. tilfeldigvis og prosessen stoppet på 63 %. Har IBM 40GB, 60 serien; diagnose, for jævlig mange feil, slettet hele harddisken med erasedisk, for når jeg bare formaterte c og d, så var disken også full av feil. IBMen min har krasjet flere ganger nå , så jeg har blitt veldig flink (og paranoid) til å ta backup, så det er ganske ofte. en ting til, jeg prøvde ikke med rescuediskettene til partition Magic, noe som kan fungere for deg, fordi jeg ikke hadde laget slike ;( Nei altså..når jeg tok apply all changes så fucka hele driten opp. Maskinen blei restarta osv. Helt vilt! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Du har jo plextor 24x jo, sett i gang å brenn :wink:Sannsynligvis tar komplett eller hvem du enn skal levere den inn til ikke vare på dataene som ligger der, og da er det like så godt greit å prøve å kjøre clearhdd selv, i stedet for å vente på at komplett skal gjøre det.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 har du rescue-diskettene til partition magic? hvis ikke, lag de på en annen maskin og prøv dette. Dete kan hjelpe. lykke til Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 Quote: On 2002-03-17 12:29, thomasr skrev:Du har jo plextor 24x jo, sett i gang å brenn :wink:Sannsynligvis tar komplett eller hvem du enn skal levere den inn til ikke vare på dataene som ligger der, og da er det like så godt greit å prøve å kjøre clearhdd selv, i stedet for å vente på at komplett skal gjøre det.. Hehehe..problemet er at alt på d: ikke er tilgjengelig..og når jeg prøver å gjøre d: tilgjengelig så fucker den seg bare opp :sad: Har ringt komplett og forklart problemet..skal sende den til dem for at de skal ta seg en titt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå