M.B. Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hvilken søkemetode er greiest å bruke.Jeg bruker Gule sider på P900 Med gprs,da er det 60kb pr søk.Er det noe som er greiere? Endret 9. februar 2004 av Morten B Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 jeg syns gulesider er nåkså greit, hva er galt me d? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 En fyr holder på med et program til det her på forumet. Husker ikke navnet hans, men det var en genial idè! Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Mener ikke at det er noe galt med gule sider.lurte bare på om det var noen andre måter som hadde dukket opp etter å kun ha brukt den en stund.Det er jo andre metoder,men de koster jo en del hvis man bruker det ofte.Forstår ikke at du synes gule sider er grei å bruke på T610 JaFFaR. Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Mener ikke at det er noe galt med gule sider.lurte bare på om det var noen andre måter som hadde dukket opp etter å kun ha brukt den en stund.Det er jo andre metoder,men de koster jo en del hvis man bruker det ofte.Forstår ikke at du synes gule sider er grei å bruke på T610 JaFFaR. hvorfor ikke? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Mulig jeg tar feil,har en T610 også,skal prøve etterpå,følte bare det var litt mye trykking vis man er inne på avansert søk. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 www.cool.no/tlf er min favorit. Det kommer også med forslag til riktig person/firma hvis nummeret er ulistet. Den siden virker også med bildevisning off i opera. (hehe alt for å spare kb) Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Takk!Ser bra ut,men tlfnorge.no er vel adressen. Endret 9. februar 2004 av Morten B Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Etter å ha prøvd den litt sjønner jeg ikke hvordan man kan fortsette på et søk hvis man skal legge til noe i søkefeltet.etter ett søk forsvinner søkeknappen og man må gå tilbake.Det står kun 1984 knappen. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 bare trykk på "1984" knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå