Gå til innhold

Noen som modder til NWN?

Anbefalte innlegg

Er det noen som modder til Neverwinter Nights her???

Hvis det er noen som gjøre det hadde det vært kult om vi kunne starta et stort prosjekt.... :dribble: .. Har ikke så mye peiling enda, men jeg lærer fort ;) ...

Så er det noen som er det noen som har lyst???... Eller er det noen som modder til NWN her i det hele tatt?? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver med en Mod selv, sammen med noen venner. Har holdt på med den i nærmere et år nå og har fått utviklet en del nye monstere, bygninger og annet stash i 3D Studio MAX. Jeg jobba i flere måneder på storyen samt oversettelse av denne til scripts, så dette er noe vi mener seriøst. Håpet er å lage den beste og mest omfattende amatørmodden for NWN til dag dato. Så langt ser det ikke ut til at noen har gitt ut en bedre mod enn oss.

Lenke til kommentar

Det starter med en klisjè, hovedpersonen våkner midt i en skog av en bonde som vekker ham...hovedpersonen har ingen hukommelse, vet ikke hvem han er eller hva som er skjedd ham.... Han er svak, derfor starter man men en blank character. I sykesengen hjemme hos bonden er man i starten vitne til flere samtaler mellom bonden og hans kone, og får vite at bondens dyr ofte blir ofret om nettene uten at bonden har sett eller hørt noe mistenksomt. Andre bønder i området mister også dyrene sine på denne måten.

Hovedpersonen får idéen til å se litt nærmere på saken når har får øye på noen tegn på bakken der noen av den hjelpsomme bondens dyr er blitt ofret. Disse tegnene forteller ikke den hukommelsesløse noe konkret, han vet bare at han har sett de før.

Her starter en historie som på ingen måter utvikler seg som man tror, det er lagt inn mange intressante plot-twists og morsomme vrier, og det hele avsluttes med en stor overraskelse.

Lenke til kommentar

Vi jobber med den så ofte vi kan, vi regner med at den er ferdig før sommeren. Om et par måneder regner vi med at den er såpass presentabel og sammenhengende at vi skal levere den ut for play test hos utvalgte, for da å få dem til å komme med tilbakemeldinger om bugs og annet krimskrams vi må fikse på.

Lenke til kommentar

kan godt bli med deg og prøve... kjøpte jo NWN orginalt i sin tid, så jeg kan like godt bruke det til noe fornuftig ;)

Hva snakker vi om her? Total Conversion? Alt nytt (modeller, textures ++?) eller bare lage maps med det som allerede ligger i editoren?

Må jeg kjøpe noen tilleggspakker for å utnytte editoren til det fulle?

Lenke til kommentar

tror ikke du trenger noen tillegs pakker, men jeg er ikke sikker... Jeg har Shadows of Undrentide...

Hvis vi skal lage noe så kan vi i hvert fall prøve å lage_noe_nytt ;) ....

Hvis det blir noe av så må vi vel ha med noen flere.. hvis noen vil da....

Endret av kaiern
Lenke til kommentar
Høres skikkelig kult ut Stig_w :thumbs:

Hehe, har selv tro på dette, men det er jo et personlig prosjekt, det er dermed ikke sikkert at majoriteten vil like det. Har sendt inn modden (så langt vi er kommet) til Bioware, håper på support fra dem, samt sjangsen for en offisiel addon stempel på den .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...