Sargent Fire Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har nettopp fått meg en dvd-brenner, og lurer på hvordan jeg skal brenne en egenkomponert film redigert i MovieMaker og lagret i wma format over til dvd. Slik at jeg bare kan plotte¨den inn i dvd spilleren og se på filmen. Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 ja, har opplevd samme problem selv... Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Tror kanskje man må ha et konverterings program, som konverterer fra mpg til dvd format. Eller gjør brenne programmet dette av seg selv? Lenke til kommentar
OneHero Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg har nettopp fått meg en dvd-brenner, og lurer på hvordan jeg skal brenne en egenkomponert film redigert i MovieMaker og lagret i wma format over til dvd. Slik at jeg bare kan plotte¨den inn i dvd spilleren og se på filmen. Du må konverter de til mpeg, slik at du kan brenne de ut som SVCD. Det finnes masse videoredigerings program som skal kunne gjøre dette... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ... og dessuten er .wma kort for Windows Media Audio. Sikker på at det ikke er en .wmv-fil du har? Og kan du ikke eksportere til mpg i redigeringsprogrammet? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Jo det er en mwa fil, men den skal ikke tbake t videoredigerings programmet, jeg må bare vite hvordan man brenner den ut på dvd. Må vel få meg Nerovision tenker jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå