Sargent Fire Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Akkurat nå har jeg laget ferdig og redigert en film i MovieMaker2 som jeg skal spille tilbake til DigitalKamera. Så fulgte jeg guiden: -Save Movie -To a Dv Kamera -Spol tbake videoen dit hvor du vil ha den -"Deler av innholdet på filmen vil bli overspillt" Fortsette? Ja/nei (Ja) -Neste, så bruker den 15min og når den er ferdig er fortsatt den gamle filmen der. Det finnes ikke spor av den redigerte delen! Hva kan være feilen? Noen som har hatt lignende problemer? Lenke til kommentar
tomcse Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Da spørs det om kameraet ditt ikke har DV-inn, kun DV-ut. Det vil i så fall si at du bare kan spille av video fra kameraet, ikke spille av video inn til kameraet. Sjekk opp dette om du er usikker! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Ja problemet lå nok der.... Er det ingen andre måter å spille filmen tilbake til kamera? Isåfall ikke får jeg brenne den ut på en dvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå