Gå til innhold

Litt avansert spørsmål

jaha-

Anbefalte innlegg

Jeg har en Nokia 6600, og jeg bare lurte på om noen visste hvor diverse mapper som man selv lager blir av?

Jeg har laget en mappe som heter Programmer ute i menyen, men har ikke sjanse å finne den med f.eks Fexplorer eller SeleQ...

Noen som vet directoryen til disse mappene man lager? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss, viste ikke at det var en mulighet.. ser ut som jeg og min 6510, er kommet til veis ende.. Takk for alle de gangene du slo deg av, midt i en tekstmelding, eller en telefon samtale.. Savnet vil bli minimalt. Her skal det handles noe nytt, med eller uten mulighet for egne mappevalg ....

Lenke til kommentar

Hvor mappene blir av?? Det kommer ann på hvor du var når du lagde de. Med FExplorer ligger alt på telefon minne på C: og det som ligger på minne kortet ligger på E:. Feks du vil finne en mappe du lagde i galleriet som ble lagret på minnekortet = E:/images/bilder/naken/dama/ 01.jpg,02,jpg03jpg....11001.jpg :blush:

Lenke til kommentar

En kamerat lurte på det samme her en dag. Redningen hans ble å søke etter filen slik det var nevt over, og så finne hvor den aktuelle filen ligger, for så å spore opp mappene.

(offtopic: jaha- og normann, det hadde vell akkurat like mye med topic å gjøre som deres poster? :yes: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...