jaha- Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har en Nokia 6600, og jeg bare lurte på om noen visste hvor diverse mapper som man selv lager blir av? Jeg har laget en mappe som heter Programmer ute i menyen, men har ikke sjanse å finne den med f.eks Fexplorer eller SeleQ... Noen som vet directoryen til disse mappene man lager? Lenke til kommentar
implex Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jøss, viste ikke at det var en mulighet.. ser ut som jeg og min 6510, er kommet til veis ende.. Takk for alle de gangene du slo deg av, midt i en tekstmelding, eller en telefon samtale.. Savnet vil bli minimalt. Her skal det handles noe nytt, med eller uten mulighet for egne mappevalg .... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Og det har med topicen å gjøre...?? Lenke til kommentar
jaha- Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 heh lurte litt på det samme....? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvor mappene blir av?? Det kommer ann på hvor du var når du lagde de. Med FExplorer ligger alt på telefon minne på C: og det som ligger på minne kortet ligger på E:. Feks du vil finne en mappe du lagde i galleriet som ble lagret på minnekortet = E:/images/bilder/naken/dama/ 01.jpg,02,jpg03jpg....11001.jpg Lenke til kommentar
jaha- Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg er ute i den ytterste menyen når jeg lager mappene... De ligger ikke på C: på min Fexplorer hvert fall... så jeg vet ikke... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg er ute i den ytterste menyen når jeg lager mappene... De ligger ikke på C: på min Fexplorer hvert fall... så jeg vet ikke... Kan være mappene ligger i Z eller D, eller noe lignende, urørelige saker... Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ting som jeg liker å samle så går jeg innpå meldinger deretter mine mapper og lager under mapper der og jeg bruker ikke noe program for å finne dem. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 har du prøvd å søkt på mappenavnet; eller en fil som ligger i mappa? Lenke til kommentar
jaha- Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Nei... Vet faktisk ikke hvordan man søker i det store og hele Er det noen spesielle programmer man gjør det med eller? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 har selv Psiloc's File manager (eller het d file explorer?) men ihvertfall; der kan du søke etter store filer og etter navn; og d går fort Lenke til kommentar
cnil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 En kamerat lurte på det samme her en dag. Redningen hans ble å søke etter filen slik det var nevt over, og så finne hvor den aktuelle filen ligger, for så å spore opp mappene. (offtopic: jaha- og normann, det hadde vell akkurat like mye med topic å gjøre som deres poster? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå