_dAwn_ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 har funnet ut at det er hd og psu som bråker mest nå. prob med hd er snart tatt hånd om. men psu er vannskelig å finne noe. noen som har konkrete eksempler og eventuell link til norsk nettbutikker? med egen erfaring... Lenke til kommentar
klikko Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) www.microplex.no eller www.netconnection.no eller www.3dfxcool.no disse selger nesten bare stillegående ting mist psuene er gode psuer som ganske stille (kanskje litt dyre?) den chill innovation 350 W på www.netconnection.no skal være en av de stillere.... Endret 10. februar 2004 av klikko Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=105...lAction=details http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=101...lAction=details Her er et par eksempler fra psdata. Selv har jeg moddet min aopen 300 watter med å sage ut nesten hele bunnen og sette inn en 120x120 vifte der. Kjører lydløst. Det neste for meg blir å gjøre noe med NB-vifta, og få passiv kjøling på NB, den vifta høres verst nå. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Forton/Source og mist 350W skal være rimelig stille av seg... Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg bruker selv mist 350w fra microplex! knallforøyd! som de skrev i testen her på ok.no, den sier i fra om at den starter før den tier still.... anbefaler den møe! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Tidligere hadde jeg Enermax Whisper 350W med to 80mm vifter. Den bråka en del, eller var i alle fall hørbar i det ellers så stille arbeidsmiljøet. Så kjøpte jeg nytt kabinett og PSU - det var en MIST Aurora 350W. Den kommer med rheobus som gjør at du manuelt og trinnløst kan justere hastigheten på 120mm viften. På det laveste er den ikke hørbar! Jeg er meget godt fornøyd Den har også nikkelhus, som gjør den meget attraktiv å se på Har du et stille system fra før og bytter til denne får du så og si et lydløst system Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kjøp en chieftec 360Watt, koble ut viftene og sett en 120 mm vifte på toppen av den. Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kjøp en chieftec 360Watt, koble ut viftene og sett en 120 mm vifte på toppen av den. Hvor skal man da feste de gule greiene som er festet i toppen? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 den viften jeg har nå er på 250 W og bråker! maskinen har krasjet enkelte ganger, kan det være den som er årsak i det? hvor mange w bør den være på. ser at det er gasnke store prisforskjeller når det gjelder styrke fra 200 til 400 W. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 hvor mye W du trenger kommer helt ann på hva du har i maskina her er en url som kan "beregne" hvor mye W systemet ditt bruker : http://www.jscustompcs.com/power_supply/ personlig hadde jeg ikke kjøpt noe under 400 W. bare et tips Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ganske enkelt.... kjøp et par papst vifter og sett inn i den Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ganske enkelt.... kjøp et par papst vifter og sett inn i den Hvorfor ikke bare kjøpe en stillegående in the first place? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 hvor mye W du trenger kommer helt ann på hva du har i maskina her er en url som kan "beregne" hvor mye W systemet ditt bruker : http://www.jscustompcs.com/power_supply/ personlig hadde jeg ikke kjøpt noe under 400 W. bare et tips var inne på den linken og fant ut at jeg ca trengte 300 W, dvs ca 50 W mer enn det jeg har i dag... hvordan er det å bytte vifter på Psu? lett eller innviklet? har en del peiling for å sid et slik... . Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 hehe ja hvis du ikke har psu over 350 allerede kan du jo kjøpe en ny stillgående hvis ikke 2 stk papst rett inn ;D Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 BeQuiet 400W-S1.3 fra 3dfxcool tenkte jeg å kjøpe. Er den verdt å satse på? Noen som vet? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) noen stor forskjell mellom disse to merkene, utenom navnet? den jeg nevnte over eller denne MIST430ADP fra microplex? Endret 12. februar 2004 av _dAwn_ Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 der er 4 stk hovedsaklig som er rolige MIST BeQuiet Fortron Source Enermax Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 går for den mist`en jeg. Lenke til kommentar
thomas82 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg bruker selv mist 350w fra microplex! knallforøyd! som de skrev i testen her på ok.no, den sier i fra om at den starter før den tier still.... anbefaler den møe! som om eg skulle ha sagt det sjøl =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå