inoan Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Aner egentlig ikke hvordan jeg skal formulere meg. Men det jeg ønsker er som følger. Ta hardware.no, altså startsiden min. Jeg titter ofte, kanskje 30 ganger til dagen innom for å se hva slags forum innlegg som blir skrevet. Tenker da på den lille boksen som heter "Siste fra forum". Er det mulig å gjøre noe slik at feks de siste 50 innleggene kan vises en plass? Enten ved bruk av et ekstern program, eller noe? Hadde vært utrolig intressant da jeg liker å se hva brukerne diskuterer til en hvær tid uten å måtte surfe gjennom de x antall forum Topicene. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 det finnes jo alt.. http://forum.hardware.no/late.php (trykk på flere under lista på forsiden til hw.no) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 -Feilpostet Dette har ingenting med hardware å gjøre. Skal du spør etter ett programm o.l. har vi ett eget forum for slike ting, nemmlig Programvare Har du forslag eller spørsmål om funksjoner her på forumet, så legger du inn et topic om dette på Tilbakemeldinger forumet. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg