Punjab Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 JEg har problemer med dette skjermkortet og lurer på om noen vet hva jeg kan gjøre... Jeg har lastet ned den nyeste driveren men i spill flere spill(empire earth, Halflife, Max Payne ect.) fungerer det veldig dårlig. skjermen bliker hvitt hele tiden og det umulig å få med seg hva som foregår på skjermen. Virker nesten som nordlyset har lurt seg inn i pc'n min. Noen som vet hva problemet er? Og hvordan jeg kan løse det Lenke til kommentar
Destro Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Jeg har samme kortet med tv outgang og jeg har ikke det problemet. er kortet overkloket? er det nyt? Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 Ja det er nytt, bare noen månder gammelt og jeg har hatt problemet en stund. Jeg har kortet uten Tv-utgang da..... Det er ikke overklokket Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 hvilke drivere lasted du ned? powervr eller hercules? foreslår at du prøver begge to (og sørger for at du har nyeste directx) og ser om en av de fungerer bedre. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Det Kan ha seg av at kortet er muligens defekt? har du hat dene feilen siden du kjøpte det. har du prøvd å reinstalere oprativsystemet for å se om det hjelper? er det konflikt med resursene på driveren? Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 jeg lastet ned fra hercules.. hvor finner jeg powervr driveren? har også den nyeste direct X'en tror jeg.. men kan jo instalere den på nytt(for sikkerhets skyld) Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 Det er bare noen spill den ikke fungerer på... SÅ jeg vet ikke helt om feilen har vært fra begynnelsen. Men det virker som om det er flere spill som kke har fungert etter hvert. EMn det kan være helt tilfeldig siden jeg har fått flere nye spill etter jeg fikk ADSL... Hvordan finner jeg ut om det er konflikt om resurssene? Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 Mener med resursene... Lenke til kommentar
Destro Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 det er 8,1 som er den nyeste direct X det ser du ved å gå til kontrolpanel system device manager display adapters og velger den dereter på propetys på Hercules prophet 4500 velger du Resources og da ser du en rute med Conflicting device list Lenke til kommentar
Punjab Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 Er ingen konflikter Lenke til kommentar
Destro Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 hade en kopis som ikke fik in empire earth. men han hade gf2. elers så er de driveren eller korte eler windows som gjør det vis du har en ekstra harddisk prøv å instalere windows på den, prøv å spilet da vis det virker så vet du hva du må gjøre vis det ikke virker så er det muligens kørtet som er muligens defekt? ellers så har jeg ikke noe anet å si. Prøv med gamlere drivere. reinstaler windows. prøv kortet med noen andre og se om det virker da. vis det virker er det nok windows som ikke er helt i 100% vis de noen gang går å få win i 100% Lenke til kommentar
Turboneger Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 http://www.powervr.com antar jeg um men høres for omfattende ut til å være et driverproblem tho - si ifra ka du finn ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå