volund Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Er det noen andre som også venter på tastatur til cl50, eller er jeg alene på den fronten. Skulle vært sendt i morgen for over 2 uker siden(et begrep mange kjenner fra WB). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg fikk det 3 dager etter jeg spurte om det. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg fikk et forige uke, tok vell 5/6 dager, men mitt var bretta så jeg venter et nytt in snart Egentlig venter jeg ikke da siden jeg har et som er likt det jeg får men mitt er gjenomsiktig, og det er jo sjekt og ha 1 reserve tilfelle skader i fremtiden Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ja den som venter på noe gått, fikk akurat in mitt tastatur denne gangen i en stiv eske, med express overnatten bud på døra Whitebox kjører endel service her nå, tror de har lært jeg da. Lenke til kommentar
Mr_blue Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg venter på tastatur til min cl50 (har det med klistrelapper nå). Sendte mail i begynnelsen av januar -> fikk til svar at jeg kunne få et nytt i begynnelsen av feb (pga. noen forsinkelser). Ringte de på torsdag (5. feb) -> en på transport sa han skulle ordne det.. Har dog ikke mottat noe ennå. Venter til neste uke før jeg evnt tar en ny telefon... Plager meg litt dette pga >< som er helt håpløst å ha på høyre siden og jeg får de heller ikke til i fungere tilfredstillende i linux Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg venter på tastatur til min cl50 (har det med klistrelapper nå). Sendte mail i begynnelsen av januar -> fikk til svar at jeg kunne få et nytt i begynnelsen av feb (pga. noen forsinkelser). Ringte de på torsdag (5. feb) -> en på transport sa han skulle ordne det.. Har dog ikke mottat noe ennå. Venter til neste uke før jeg evnt tar en ny telefon... Plager meg litt dette pga >< som er helt håpløst å ha på høyre siden og jeg får de heller ikke til i fungere tilfredstillende i linux Ta en tlf til de da vell, de har jo sent meg 2 tastaturer på litt over 1 uke. Burde klare og få avgåre ditt også da. Lenke til kommentar
Mr_blue Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ta en tlf til de da vell, de har jo sent meg 2 tastaturer på litt over 1 uke. Burde klare og få avgåre ditt også da. Skal gjøre det, men venter noen dager til.. Posten der jeg bor kan være litt trege.. Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ta en tlf til de da vell, de har jo sent meg 2 tastaturer på litt over 1 uke. Burde klare og få avgåre ditt også da. Skal gjøre det, men venter noen dager til.. Posten der jeg bor kan være litt trege.. Ring fordet du, så får du kansje pakke nr også Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Fikk mitt nye tastatur i dag jeg, digg Men det måtte mye mas til virker det som, men det ble til slutt sendt over natta ekspress Lenke til kommentar
volund Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg fikk det også i dag med over natten ekspress etter ca 3-4 purringer. Jeg kan gjette at de ikke fikk det inn før i går. Hadde vært mye bedre om de bare sa at de ikke fikk det inn før i går. Det anser jeg som mye mer seriøst Men endelig har jeg fått alt jeg skal fra WB. Lenke til kommentar
Mr_blue Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Fikk tastaturet mitt i dag jeg å. Over-natten-express! Har akkurat installert det! Endelig >< på en vettug plass! Og ikke minst stor enter-tast! (fikk svart utgave, ikke gjennomsiktig.) <><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><> Edit: Slapp unna med 1 purring (i grunn 1 for mye, men WB gjør det ordentlig når dem først gjør noe etter min mening) Endret 10. februar 2004 av Mr_blue Lenke til kommentar
volund Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Fikk svart jeg og, men synes det er penere enn det lettere gjennomsiktige engelske. Lenke til kommentar
Mr_blue Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Fikk svart jeg og, men synes det er penere enn det lettere gjennomsiktige engelske. Enig med deg! det gjennomsiktige så litt mer "plastikkfantastik" ut. Men uansett så er tastaturet meget godt å skrive med (som det forrige). Svikter ikke og det bråker minimalt). Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Fikk svart jeg og, men synes det er penere enn det lettere gjennomsiktige engelske. Enig med deg! det gjennomsiktige så litt mer "plastikkfantastik" ut. Men uansett så er tastaturet meget godt å skrive med (som det forrige). Svikter ikke og det bråker minimalt). Jeg har et gjenomsiktig og svart (begge er like og Norske) og svart kler cl50 bedre ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå