Gå til innhold

Venter og venter på whitebox

volund

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg venter på tastatur til min cl50 (har det med klistrelapper nå).

Sendte mail i begynnelsen av januar -> fikk til svar at jeg kunne få et nytt i begynnelsen av feb (pga. noen forsinkelser).

Ringte de på torsdag (5. feb) -> en på transport sa han skulle ordne det..:)

Har dog ikke mottat noe ennå. Venter til neste uke før jeg evnt tar en ny telefon...

:(

Plager meg litt dette pga >< som er helt håpløst å ha på høyre siden og jeg får de heller ikke til i fungere tilfredstillende i linux :cry:

Lenke til kommentar
Jeg venter på tastatur til min cl50 (har det med klistrelapper nå).

Sendte mail i begynnelsen av januar -> fikk til svar at jeg kunne få et nytt i begynnelsen av feb (pga. noen forsinkelser).

Ringte de på torsdag (5. feb) -> en på transport sa han skulle ordne det..:)

Har dog ikke mottat noe ennå. Venter til neste uke før jeg evnt tar en ny telefon...

:(

Plager meg litt dette pga >< som er helt håpløst å ha på høyre siden og jeg får de heller ikke til i fungere tilfredstillende i linux :cry:

Ta en tlf til de da vell, de har jo sent meg 2 tastaturer på litt over 1 uke. Burde klare og få avgåre ditt også da.

Lenke til kommentar

Jeg fikk det også i dag med over natten ekspress etter ca 3-4 purringer. Jeg kan gjette at de ikke fikk det inn før i går.

Hadde vært mye bedre om de bare sa at de ikke fikk det inn før i går. Det anser jeg som mye mer seriøst

Men endelig har jeg fått alt jeg skal fra WB.

Lenke til kommentar

Fikk tastaturet mitt i dag jeg å. Over-natten-express!

Har akkurat installert det! Endelig >< på en vettug plass! Og ikke minst stor enter-tast!

(fikk svart utgave, ikke gjennomsiktig.)

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><> :)

Edit: Slapp unna med 1 purring (i grunn 1 for mye, men WB gjør det ordentlig når dem først gjør noe etter min mening)

Endret av Mr_blue
Lenke til kommentar
Fikk svart jeg og, men synes det er penere enn det lettere gjennomsiktige engelske.

Enig med deg! det gjennomsiktige så litt mer "plastikkfantastik" ut. Men uansett så er tastaturet meget godt å skrive med (som det forrige). Svikter ikke og det bråker minimalt).

Lenke til kommentar
Fikk svart jeg og, men synes det er penere enn det lettere gjennomsiktige engelske.

Enig med deg! det gjennomsiktige så litt mer "plastikkfantastik" ut. Men uansett så er tastaturet meget godt å skrive med (som det forrige). Svikter ikke og det bråker minimalt).

Jeg har et gjenomsiktig og svart (begge er like og Norske) og svart kler cl50 bedre ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...