DesertGlow Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 La tidligere inn et bilde av en heller brendt pizza. Denne gangen har samme fyr vært i pizzahumør igjen, denne gangen heldigvis ikke i fylla midt på natta... Det som kommer litt dårlig fram på dette bildet er den fine krummingen saken har fått Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kompisen din kan virkelig det med å lage pizza Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Litt pizzasaus på den der, og det er bare bra. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Den ser jo ikke såå ille ut. Kan prøve å lage gryterett av den eller noe? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Den ser jo ikke såå ille ut. Kan prøve å lage gryterett av den eller noe? :lol: Dagens! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Var ikke den forrige verre? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Var ikke den forrige verre? Jo, betydelig. Denne gangen bare glemte han pizzaen, i stedet for å sovne fra den... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 stakkars pizza, snart så jeg må anmelde han til pizzavernet nå å for all del, uansett hvor mye det firster å bruke hardstekte pizzaer som frisbee, ikke gjør det. hvertfall ikke inne, smuler over hele huset Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Til DiMiles: Det der hadde vært no for magne Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Til DiMiles: Det der hadde vært no for magne Hahaha! Det verste er at det er sant! Han spiste en som var nesten like ille engang, ristorante that was... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Den pizzan så jævli ut. Slik hjerneblødende gørr Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Glad ikke jeg skal spise den der... Han fyren av en kamerat av deg... Han har ikke vurder å flytte hjem til mor igjen vel ??? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Glad ikke jeg skal spise den der... Han fyren av en kamerat av deg...Han har ikke vurder å flytte hjem til mor igjen vel ??? Vi bor i alle fall i samme hybelkompleks... Med tanke på at han er midt oppe i 20-årene så tror jeg ikke han er så veldig hypp på å flytte hjem til mor og far... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 tips: kjøp en nedtellingsklokke.. slike du kan stille opptil 1 time, som ringer når den kommer til null.. koster ikke så mye de, og han der typen kommer garantert til å tjene på det.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ligner på den pizzaen jeg spiste i går Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Gryterett.... Pizzaen er jo godt spisende! Mine er nesten like fine, men jeg har en gyldig grunn. Hver gang jeg steker pizza spiller jeg cs. Så blir jeg litt for opphengt, men litt pizzasaus er alt som skal til! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 De fire siste Big One`ne jeg spiste ble svidd. De er så syke Lenke til kommentar
JågI Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 den pizza'n så ****** meg god ut!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Den perfekte "husmoren" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå