Bleelekwwl Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Når man kjøper mere minne, gir det da bedre ytelse eller bare mer kapasitet? (Har jo merket at spill blir raskere, men jeg bare lurer..) Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det lurer jeg også på. Blir spill osv mindre hakkete? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Spørs akuratt hva maskina di gjør krav på under spilling... Om du har 256 og du trenger 300 når du spiller så henter maskina resten fra harddisk, og da vil du merke forskjell.... Sjekk forbruket ditt i task manager Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Du mener vel hva spillet krever av maskina di....? edit: kanskje jeg er på bærtur... Endret 9. februar 2004 av Mortifer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvor mye minne maskina trenger, om du ikke bruker f.eks 1024MB så trenger du det ikke.... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Skjønner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå