Gå til innhold

To nye fra siemens

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klappmobilen har 130x130/64k, men who cares... det er en totalt uinteressant mobil mener nå jeg, det er CX65 man vil ha :)

spør nesten meg selv hvorfor den kom :p;)

men er vel mest konkurent mot z200...

og d burde den klare bra; uansett om den ikke er like lekker (bedre som tlf. ifølge specs ;) )

Lenke til kommentar
begge får CSTN skjermer......?

Hva vil det si? er de gode i sollys slik som tft eller er de svake slik som stn skjermene?

Her finner du litt info om skjermteknologi ;)

CSTN, or color super-twist nematic, is a display technology developed by Sharp that was used in the Hewlett Packard's Jornada Palm-size PCs. Although the original CSTN displays developed in the early 1990's suffered from slow response times and ghosting, recent advances in CSTN have made it a viable alternative to active displays. The latest CSTN displays offer excellent response times, a wide viewing angle, and high quality color that rivals TFT displays. And at about half the cost.
Lenke til kommentar
Hva er egentlig forskjellene? (på midp 1.0 og 2.0 altså)

Er ingen stor forskjell, men spill kodet for MIDP2.0 skal fungere litt bedre på tvers av platformer/produsenter enn MIDP1.0

Hm, hvorfor har ikke Amobil fått med seg denne presentasjonen da? Er de på skolen enda? :p

Lenke til kommentar
De ser flotte ut! Jeg er glad Siemens har skjerpa seg!

Hva mener du med skjerpa seg? :)

Hadde en C55 selv, og den var dødsbra :yes: Men i det siste har det virket som Siemens har ligget så langt bak de andre. Jeg likte ikke helt S55/M55/MC60, men SX65 ser lekker ut! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...