genser Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 SX1 er i følge club-siemens og endel andre sider 100 ccm. Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Sjekk ut Siemens CX65 http://www.club-siemens.net Specs er skikkelig bra, men vi venter til i morra ;P Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Nå har det kommet bilder av de nye siemensene, cx65: Denne telefonen cx65 må være en av de kuleste telefonene jeg noen sinne har sett!! Meget mulig min neste telefon. Og så denne da: Denne, cf62, var ganske kul innvendig, men stygg utvendig. Remerser, du fikk rett, det kom en kamskjell-telefon Endret 10. februar 2004 av -:Coldplay:- Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Sjekk ut Siemens CX65 http://www.club-siemens.net Specs er skikkelig bra, men vi venter til i morra ;P Den MÅ ha blåtann!! Da blir jeg glad! Hvis ikke blir det vel en T630 på meg.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 stygge navn spør du meg... men cf62 var også stygg... siemens og klapp går vel ikke... Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Den MÅ ha blåtann!! Dette er ingen high-end mobil da Men, infrarød har de i allefall endeligg lagt til i C-klassen også Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 ÅÅÅÅ sp fin den cx65 var Har den kamera? vet du noe om det Molna? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Remerser, du fikk rett, det kom en kamskjell-telefon de kunne like godt ha dritet i d... sikkert ingen god tlf. heller... men billig... en z200 killer? Rettelse: billig og grei; men tviler på at den er noe spennende PLIZ SI AT DEN HAR MMS! ellers bør siemens henge seg Endret 10. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Den MÅ ha blåtann!! Dette er ingen high-end mobil da Men, infrarød har de i allefall endeligg lagt til i C-klassen også Det var litt kjipt. Jeg som har tenkt å bluejacke folk og sånn. Hadde så lyst på en Siemens lik T630 Endret 10. februar 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Remerser, du fikk rett, det kom en kamskjell-telefon de kunne like godt ha dritet i d... sikkert ingen god tlf. heller... men billig... en z200 killer? Rettelse: billig og grei; men tviler på at den er noe spennende PLIZ SI AT DEN HAR MMS! ellers bør siemens henge seg Den var ikke noe særlig utvendig nei, men innvendig var den helt grei ut, det ser ut som om den har litt liten skjerm (kanskje det bare er kamera vnkelen?) Mye mer interrisert i cx65, den var NICE Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Remerser, du fikk rett, det kom en kamskjell-telefon de kunne like godt ha dritet i d... sikkert ingen god tlf. heller... men billig... en z200 killer? Rettelse: billig og grei; men tviler på at den er noe spennende PLIZ SI AT DEN HAR MMS! ellers bør siemens henge seg Du ser vel at det står "New MMS" på knappen til venstre i displayet? Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Remerser, du fikk rett, det kom en kamskjell-telefon de kunne like godt ha dritet i d... sikkert ingen god tlf. heller... men billig... en z200 killer? Rettelse: billig og grei; men tviler på at den er noe spennende PLIZ SI AT DEN HAR MMS! ellers bør siemens henge seg Du ser vel at det står "New MMS" på knappen til venstre i displayet? Vi snakker om den klappen, ikke cx65. Så vidt jeg kan se står det ikke "new MMs" på klappen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Du ser vel at det står "New MMS" på knappen til venstre i displayet? da ser du veldig godt... sia på den klappen ser jeg bare en 3x3 rutenett meny Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Du ser vel at det står "New MMS" på knappen til venstre i displayet? da ser du veldig godt... sia på den klappen ser jeg bare en 3x3 rutenett meny Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 stygge navn spør du meg... Enig, kunne de ikke bare het noe sånt som: c65 og c62, hadde vært mye enklere Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 starter å miste logikken over siemens modell navnene Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 CX65 har 120x160 pixler CF62 har 128x128 pixler (hadde jeg rett molna?) Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 -razh0r-: nei, begge er høyere CX65 har overraskende høy oppløsning, vent og se Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) sammme som i sx1 eller lavere? skjermen så ganske bra ut; men d er vanlig av siemens å lime inn skjermbilde som får d til å se bra ut Endret 10. februar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå