the_fire Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har planer om å kjøpe spille-konsoll. Er Xbox 2 verdt å vente på, eller skal jeg bare springe å kjøpe Xbox med en gang?? Eller kommer kanskje PS3... Når Xbox 2 kommer, er det nok et par kraftige forbedringer.. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det er vel en stund til xbox2 kommer på markede. Det var også snakk om at den IKKE skulle ha en vanlig harddisk, tviler vel litt på denne påstanden. Hadde ikke jeg hatt xbox i skrivende stund så hadde jeg kjøpe en, koster jo nesten ikke mer en et par kvelder på byen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) 1500kr for en fantastisk boks er da ikke så forferdelig mye.. hiv i en chip og 120gb harddisk (eller større), og du har en genial mediaboks, muligheten til å spille Playstation-, NES/SNES/N64/GB/GBA/SMS/SMD-spill, samt selvfølgelig å spille vanlige X-Box-spill. Endret 9. februar 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hvor finner jeg en PS emulator ( har PS spill......) altså lovligt... til xbox! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Hvis du virkelig har lyst til å vente til årsskiftet 2005/2006 før du kjøper deg konsoll så må du gjerne det, men for min del hadde nok det blitt litt for mye. Xbox2 er dessuten litt oppskrytt. Den kommer riktignok tl å være en tanke raskere og slikt, men det Microsoft reklamerer med er jo at den skal bli "hjemmets mediasenter". Og deres definering av denne påstanden er nesten prikk lik hva en Xbox med chip kan klare i dag (NB: Skal ikke med det mene at Xbox2 blir noe dårlig, det bare sier noe om kor SINNSYKT bra Xbox med chip er pr i dag ) Endret 13. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det finnes ikke lovlige emulatorer og det er iallefall ikke lov til å spørre etter det her. Det gjør det vel! Hva er det som er så ulovlig med en emulator om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Ugh, okay, jeg kan ikke backe opp det utsagnet der. Vet bare at jeg lest det et sted. Så for latskapens skyld fjerner jeg det igjen Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 hehe det er så strenge regler er at bedere å være sikker! vet noen om hvor jeg kan finne en PS emulator? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Nåja, jeg hadde nå iallefall rett i halvparten av setningen min Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det er nå bekreftet at det ikke kommer harddisk i Xbox 2. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Det er nå bekreftet at det ikke kommer harddisk i Xbox 2. HVA??? Har du link? Tror m$ vil miste en del av kjøperne sine da men.... hva skal erstatte hd-en a? Edit: denne du mener? m$ har jo ikke bekreftet påstandene enda da, så får håper på det beste at det blir en hd i neste versjon også... Endret 5. mars 2004 av b_cybe Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Det er nå bekreftet at det ikke kommer harddisk i Xbox 2. HVA??? Har du link? Tror m$ vil miste en del av kjøperne sine da men.... hva skal erstatte hd-en a? Edit: denne du mener? m$ har jo ikke bekreftet påstandene enda da, så får håper på det beste at det blir en hd i neste versjon også... Det står her og her Endret 5. mars 2004 av Sjenever Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 det betyr ikke at vi skal tro på det: When contacted by GameSpot, Xbox group product manager David Hufford said Moran was "talking way over his head." He continued, "Mr. Moran is aimlessly speculating, and we never comment on speculation. We've made no such announcements about future Xbox products and services. And we don't intend to for quite a while. Until we do, we suggest people take guesswork for what it is."However, if Moran's statements are true, the Xbox Next will likely not be backwards compatible, since it would be almost impossible for it to emulate how some games dump data onto the Xbox's hard drive. å fjerne harddisken vil si å tilintetgjøre muligheten for emulering av mangfoldige xbox spill. Kan fremdeles godt hende at xbox 2 får HD.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå