PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) noen som kjeder seg ? kribler det i ps fingrene ? da kan du vel prøve deg på en ny header til dalalan.org ? eneste jeg krever er at den skal matche til siden, og den skal være 680px bred og 87px høy. KOS DERE ! EDIT; ingen som er "up too the challenge" ? Endret 9. februar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvorfor skal en kar som har peil på grafikk og PS ha laget en header? Jeg mener, du har mer enn nok evner til å lage et supert resultat selv! Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 har ikke tid ! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 da får headeren som er der holde En fyr med såpass talent som du får ikkje komme her og spørr om hjelp! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 klarer nok ikke å komme med noe bedre header enn det som allerede er, men hva med å midtstille siden? bare en tanke Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) da får headeren som er der holde En fyr med såpass talent som du får ikkje komme her og spørr om hjelp! EDIT; Hva er det med folk her på forumet og sentrering av sider ? Endret 9. februar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 En fyr med såpass talent som du får ikkje komme her og spørr om hjelp! Word. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) laga en skikkelig snaxy en her Håper du forsto at det var en kødd EDIT: faa3n jeg kjeder meg Endret 9. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 laga en skikkelig snaxy en her + http://home.no.net/haltann/images/1337site.jpg = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå