Gå til innhold

100fps i Counterstrike


Anbefalte innlegg

Hva må jeg gjøre for å få minst 100fps konstant i counterstrike? Jeg har prøvd å slå av vsync men får fps drops som bare det, på aim-maps og de fleste andre maps. Jeg har et Asus radeon 9600xt grafikkort og amd athlon xp2400+ cpu og 512ddr ram. så PCn min skal jo ikke være for dårlig for å klare å få 100fps?

 

Kan noen hjelpe meg? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høyreklikk - egenskaper - advanced - skjermkort - vertical synch " ALWAYS OFF "

 

 

Det finne også et utall måter og sette opp CS på, men nå har jeg ikke spelt på mange år, men minns der er noe med oppsettet i config fila.. ;)

Endret av implex
Lenke til kommentar

Oppfordring til Gamer.no:

 

Lag en artikkel over alle de som på død og liv skal ha 100 FPS i Counter-Strike. Intervju synspedagoger og jeg vet ikke hva om hva det menneskelige øyet kan se av frames. Intervju ørten 14 år gamle gamere som kan kommer med klare eksempler på hvordan deres spillopplevelse og hvor mye bedre de ble av den ekstremt store forskjellen på 99 FPS og 100 FPS i Counter-Strike, særlig siden 100 FPS gir drop og 99 som oftest meg bekjent ikke gir det. Dette er informasjon for folket dere!

Lenke til kommentar
Tenk så greit det hadde vært hvis det kom en sticky post i CS-kategorien, som het noe sånt som 'Hvordan få 100fps i CS!!1".

Ikke noe problem. Det er bare for en eller annen å ta initativ, opprette en tråd og skrive en god guide. Deretter sier personen fra til meg, slik at jeg kan sette den som sticky.

Lenke til kommentar
nei nei, kortet klarer 100fbs, men en vanlig skjerm kan ikke vise mer enn tjaaa... f.eks. 85hz skjerm, ikke klarer å vise mer enn 84 bilder i sekundet.

blir litt feil å komme å si hva en "vanlig skjerm" skal klare eller ikke...

 

en "Vanlig" 19'' klarer kanskje bare 85Hz i 1280x960...men da klarer den med all sannsynlighet 100hz i f.eks. 1024x768...eller 120hz i 800x600

 

Hz er viktig fordi Hz bestemmer FPS max hvis du ikke slår av Vertical Synchronization (eller Vsynch)

 

prøv å slå av vsynch, så skal det nok gå opp til 100FPS...:)

Lenke til kommentar
nei nei, kortet klarer 100fbs, men en vanlig skjerm kan ikke vise mer enn tjaaa... f.eks. 85hz skjerm, ikke klarer å vise mer enn 84 bilder i sekundet.

blir litt feil å komme å si hva en "vanlig skjerm" skal klare eller ikke...

 

en "Vanlig" 19'' klarer kanskje bare 85Hz i 1280x960...men da klarer den med all sannsynlighet 100hz i f.eks. 1024x768...eller 120hz i 800x600

 

Hz er viktig fordi Hz bestemmer FPS max hvis du ikke slår av Vertical Synchronization (eller Vsynch)

 

prøv å slå av vsynch, så skal det nok gå opp til 100FPS...:)

takk takk :D

det var noe lignende jeg prøvde å forklarer, bare en litt dårligere versjon :(

 

Blazter: selv om du har en 85hz skjerm, og spiller CS og på måleprogrammet/dingsen du bruker viser 100fps, så betyr det ikke at skjermen viser 100fbs, men at skjermkortet/maskina di klarer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...