jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Er et ganske greit CP hos servetheworld, men det er litt for avansert, og det er lite info gitt om det. Du kan f.eks. endre størrelsen på webhotellet ditt i CP, og det står ingen steder at du faktisk må betale ekstra for det. Det samme gjelder for flere andre innstillinger. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 er PHP_SAFE_MODE veldig negativt? Jeg har aldri hatt problemer med at php koden min ikke virker hos b-one. Enkelte bildegalleri-systemer krever at safe_mode er av, og safe_mode begrenser til en viss grad enkelte handlinger. Vil ikke si at jeg gjorde et dårlig valg når jeg valgte servetheworld istedenfor b-one.net Avansert kontrollpanel er heller ikke å forakte. Kontrollpanelet på servetheworld er _ikkje_ avansert, det er supersimpelt, men samtidig veldig mange ting å stille på /forandre/gjøre Veldig god brukervennlighet. angrer ikkje ett sekund på domenekjøpet mitt, no har eg til og med betalt webhotellet for et år Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ehmm.. hvilket cp har servertheworld? og hvilket har b-one? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Dere kan jo bare følge denne guiden her da... Simple as D E L L Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Dere kan jo bare følge denne guiden her da... Simple as D E L L Litt vanskelig å gjøre det når du ikke har tilgang til selve boksen... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ehmm.. hvilket cp har servertheworld? og hvilket har b-one? http://www.absentvoid.com/hwno/cp.gif <== Slik ser servetehworld sitt kontrollpanel ut. Enkelt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Tror faktisk det er "custom built" for servetheworld. Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) du kunne ikke ha krympa det litt da... Sitter på crappy telenorlinje på jobben... edit; det var avansert i forholdt til b-one sitt såvidt jeg kunne se Endret 10. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 thomaslunde.dk har et smart script som lager en sånn b-one funksjon Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 uff, lese dansk etter en hard dag med vb .net? direktelink er ønskelig Sinnsykt å denne tråden tok av da Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Til dere som lurer er kontrollpanelet til STW fra H-Sphere. Dere kan lese mer om det her. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ehmm.. hvilket cp har servertheworld? og hvilket har b-one? http://www.absentvoid.com/hwno/cp.gif <== Slik ser servetehworld sitt kontrollpanel ut. Enkelt. DET CP'et DER SUGER!!!! hehehe.. hatt flere sider på host som bruker det der før.. værste cp'et jeg har vært borti... greit nok, det gjør NESTEN jobben.. men.. usj.. nei.. (hadde en mistakne om at det var det der ja..) takke meg til Cpanel eller ensim... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 suger det? /me klarer seg heilt fint iallefall.. dvs, trenger ikkje stort meir enn å kunne lage subdomener, epostkontoer og sånn da såh... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg synes det duger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå