Gå til innhold

sub domener hos b-one

Anbefalte innlegg

Er et ganske greit CP hos servetheworld, men det er litt for avansert, og det er lite info gitt om det. Du kan f.eks. endre størrelsen på webhotellet ditt i CP, og det står ingen steder at du faktisk må betale ekstra for det. Det samme gjelder for flere andre innstillinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er PHP_SAFE_MODE veldig negativt? Jeg har aldri hatt problemer med at php koden min ikke virker hos b-one.

Enkelte bildegalleri-systemer krever at safe_mode er av, og safe_mode begrenser til en viss grad enkelte handlinger. Vil ikke si at jeg gjorde et dårlig valg når jeg valgte servetheworld istedenfor b-one.net Avansert kontrollpanel er heller ikke å forakte.

Kontrollpanelet på servetheworld er _ikkje_ avansert, det er supersimpelt, men samtidig veldig mange ting å stille på /forandre/gjøre ;)

Veldig god brukervennlighet.

angrer ikkje ett sekund på domenekjøpet mitt, no har eg til og med betalt webhotellet for et år :D

Lenke til kommentar
ehmm.. hvilket cp har servertheworld? og hvilket har b-one?

http://www.absentvoid.com/hwno/cp.gif <== Slik ser servetehworld sitt kontrollpanel ut. Enkelt.

DET CP'et DER SUGER!!!! :sick::sick:

hehehe.. hatt flere sider på host som bruker det der før.. værste cp'et jeg har vært borti... greit nok, det gjør NESTEN jobben.. men.. usj.. nei..

(hadde en mistakne om at det var det der ja..)

takke meg til Cpanel eller ensim...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...