MokkaKaffi Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvilken mp3-spiller bør jeg velge når jeg ikke er villig til å betale mer en 1500kr. Mest mulig lagringskapasitet og best mulig lydkvalitet Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Kjøp iRiver IGP-100 dersom du gidder å bestille fra USA. Du må riktig nok strekke deg ca. 100 kr utover budsjettet ditt, men det er den absolutt verdt etter alle lovordene her fra forumet Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 er vel frakt og da, og toll? Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 denne da, 4gb jo og koster mindre: ......... Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Den har mindre skjerm og den mangler radio. Etter hva jeg har hørt så er den litt større og veier litt mer også. De som selger fra ebay/amazon og lignende pleier som regel å være veldig fleksible når det gjelder merking av varer. De kan dermed merke varen som "Radio - verdi: 15 $". Hvis du er heldig da så går den igjennom tolllen. Frakten er iberegnet. Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 sykt billig der da i forhold til i norge Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 MokkaKaffi, med mindre du er moderator så har du ikke lov å bruke hw.no-avataren... Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 sykt billig der da i forhold til i norge Skal bestille derfra jeg også så fort jeg får penger. Da blir det igp-100 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 det står jo: Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S. Noen som har test av spilleren? Jeg vurderer også en slik Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 eller kanskje jeg kan kjøpe 4gb ipoden når den kommer???? Er ikke den mindre enn de andre? Vil ikke drasse på en stor ting som den vanlige ipoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå