tomlundb Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei kan noen fortelle meg hvor / hvordan man laster ned filmer fra nettet. Trengs et eget utpakkingsprogram? Trengs et eget nedlastingprogram? Er helt blank. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Har prøvd det meste av programvare, og har funnet ut at Kazaa er det som funker best for meg. KAZAA Når du har installert det, så er det bare å søke etter tittel på den filmen du er ute etter. Om du har kjapp internettforbindelse, er det sånn at du kan hente samme filmen fra flere brukere samtidig så du får optimal utnyttelse av båndbredden din. Det lønner seg å hente KAZAAlite med en gang du har fått Kazaa opp å gå og installere den istedet - så slipper du SPYWAREN som ligger i KAZAA. Med KAZAA kan du også hente alt mulig annet, som mp3, bilder og programvare. Men dette med å hente filmer tar jo sin tid å hente da om du ikke har mer enn kabel eller ISDN med 512 - 1024 kb/s Jeg har selv 10.240 kb/s, og selv det kan ta noen timer av og til. En film er gjerne rundt 1,5 - 1,6 GB om det er SVCD men da får du i tillegg nær opp til DVD-kvalitet på filmen... Lykke til. Men husk, alt dette her er kun i TEORIEN, for jeg tror ikke det er lov... - så jeg gjør det egentlig ikke, bare vet hvordan... Endret 9. februar 2004 av F828 Lenke til kommentar
tomlundb Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Nei, jeg skal heller ikke gjøre det, men det er kjekt å vite. Må man ha et program for konvertere filene om til DVD? Altså er den filen man laster ned en fil man kan se filmen på? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Filmene som lastes ned er vanligvis i DivX format, som betyr at du må laste ned en DivX codec for å se dem. Formatet på DVD filmer er mpeg2, så hvis en vil konvertere filmene må man lete seg frem til et program som kan konvertere til mpeg2. Filmer som lastes ned kan også ha andre formater, f.eks. XviD, så noen synes det er smart å laste ned Gspot, som finner ut hvilket format en film er i. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Sender deg noen linker over internett jeg Bit torrent anbefales... Lenke til kommentar
lfc6 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Laste ned film i kazza *lol* det e det dumaste eg har hørt! Det suge jo å tar år å lasta ner en fil finn ei fin side på nette og laste ned på de nedlastingsprogrammo suge jo. Ska se om eg finne noge laste ikkje ner film lenger ser du, men då finne du alt nytt lenge før det komme på kino i dvd kvalitet. Og liten nedlastingstid på det og Endret 25. april 2004 av lfc6 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Dette er nok desverre rimelig feilpostet og innholdet er så som så også i forhold til rettningslinjene. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg