Pimp'y Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hvordan klokker man cpu'en....har en intel celeron 2,2. går inn på bios men det avsnittet der det står "multiplicator" 5,5*400 går ikke an å velge(liksom stengt) Hva må jeg gjøre, og hvor mye kan jeg klokke cpu'en min innen for "helse risiko" Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 søk på forumet so finn du svar....late folk altså Lenke til kommentar
Pimp'y Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 søk på forumet so finn du svar....late folk altså har søkt...finner ikke en dritt! Lurer på om det er HK som ikke støtter clocking ...ka gjør jeg da...? Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Tror "multiplicator" på Intel prosessorer er låst,så du må nok klokke på FSB,men ikke gjør no før du har sjekka litt mer rund på forumet ang.hvordan du gjør det på Intel... Kan kanskje finne noe her. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Elendig topic. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg