Gå til innhold

Logitech Cordless Optical Mouse Notebook


magnus85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

 

Ser du har samme problemet som jeg hadde!

Se mine andre innlegg om mus til laptopp.

Men jeg annbefaler denne fra Komplett :http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=29159&t=1059&l=2&AvdID=1&CatID=18&GrpID=4&s=pl

 

Har den selv og den er bra! Her har du alt, trådløs/optisk og blåtann og ikke minst ei mus som ligger godt i hånda(viktig)

Batteriene holder bra(bruker 1800mAh oppladbare)

Vær oppmerksom på at dersom du velger Mx 900 blir du IKKE trådløs!!!

Du er avhengig av den JÆVLA dockingstasjonen m/kabel (super på stasjonær)

Jeg har selv Mx 700 på den stasjonære mens jeg bruker Microsoft musa på den andre stasjonære samt laptop(just Plug and Play)

 

PS! Noe annet som er viktig med den musa fra MS er at den blåtann pluggen kan du jo bare sette i hvilken som helst USB på hvilken som helst maskin og vips.....du har blåtann til telefonen hvor enn du er og kan koble på nett(hvis det er krise ja)

 

 

Mvh John_doe330 (Aktiv S4 Kjører!)

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg gått for en mud med ledning -> så du slipper batteri og bytte/oppladning av disse. Har selv en lignende trådløs mus, men jeg byttet den ut til fordel for en logitech mus med ledning.

Ble så forbanna når batteriene tok kvelden. Musen skrudde på seg hver gang jeg trykket på en knapp, og det gjør man ofte når musa ligger i pc-veska :wallbash:

Sørg i alle fall for at det er en fysisk av-knapp på musa, så du slipper å dra ut batteriene hver gang (min har integrert batteri.)

 

EDIT: Et minutt for sent ute :)

Endret av Fragment
Lenke til kommentar
denne fra komplett.noFunker den bra på bærbar? Hvor lenge holder batteriet? Må man innstalere driverne på nytt hver gang man setter den inn i maskinen?

Det gjelder denne fra komplett.no

 

eller bør jeg heller gå for en med bluetooth? Feks denne fra komplett

 

Hvordan er batterileve tiden på bluetooth mus`r? Den må da være jævli kort?

Bruker Logitech musa selv på min Whitebox cl50, fin og fungerer mye bedre en den labtech saken jeg hadde først. Jeg har hatt både pcen og musa i ca 4 uker, har enda ikke byttet batteri i musa :) Labtech hadde jeg vell måttet bytta 2/3 ganger nå.

 

Den har en god av knapp som ikke uten vidre går på i veska da den ligger litt inn under musa og skyves bort. Den har en liten reiseveske også så den ligger beskyttet.

 

Jeg er veldig fornøyd med min, og den matcher jo i fargene da ;) viktig hvet du.

Lenke til kommentar
denne fra komplett.noFunker den bra på bærbar? Hvor lenge holder  batteriet? Må man innstalere driverne på nytt hver gang man setter den inn i maskinen?

Det gjelder denne fra komplett.no

 

eller bør jeg heller gå for en med bluetooth? Feks denne fra komplett

 

Hvordan er batterileve tiden på bluetooth mus`r? Den må da være jævli kort?

Bruker Logitech musa selv på min Whitebox cl50, fin og fungerer mye bedre en den labtech saken jeg hadde først. Jeg har hatt både pcen og musa i ca 4 uker, har enda ikke byttet batteri i musa :) Labtech hadde jeg vell måttet bytta 2/3 ganger nå.

 

Den har en god av knapp som ikke uten vidre går på i veska da den ligger litt inn under musa og skyves bort. Den har en liten reiseveske også så den ligger beskyttet.

 

Jeg er veldig fornøyd med min, og den matcher jo i fargene da ;) viktig hvet du.

Kommer en SE som vil selges i rød sort og blå, de er også litt billigere men ellers like ser det ut som.. De så litt kule ut:)

 

-> www.mpx.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...