aldrimerforum Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 (endret) Nie.. Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
ARNANDO Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Har du prøvd noen form for overklokking i det siste?? I tilfelle må du nappe ut jumpere på hvovedkortet for å nullstille biosen igjen. Lykke til! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 høres mest ut som maskina til en kamerat av meg, hadde akkurat samme problem, var visst varmegang eller.no på hovedkortet som førte til det. prøv med et annet hovedkort! :razz: Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Har også hatt det samme problemet. Det viste seg at CPU'en hadde tatt kvelden. Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 at monitoren forteller at den ikke får inn noe signal, kan skyldes at kabelen bakpå skjermkortet ikke sitter skikkelig i. enten det, ellers så har skjermkortet tatt kvelden. jeg må nesten spørre: har du vært inni maskinen og plukket? om du utlader statisk elektrisitet så merker du det ikke før det er for sent. tok selv tabben på min cpu + en scsi-hd. masse data som forsvant :sad: at harddiskene ikke starter har jeg ikke vært ute for før. men det er jo logisk å tro at det er noe galt med strømforsyningen? jeg hadde også det problemet med at jeg måtte trekke ut strømkabelen fra veggen, også trykke på power-knappen, inn med strømmen igjen, og starte opp. løsning: oppdatering av BIOS. prøv å resete cmos'en. om det ikke hjelper, så er nok maskinen din kommet frem til de evige jaktmarker, der den løper rundt i ring sammen med min tidligere cpu og hd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå