Book Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har et rart problem her. Har en dlink 614+ revB trådløs router, og et 520 trådløst nettverkskort. Men det går ikke lenger enn en 3-4 meter så går kontakten. Går ikke gjennom en vegg en gang... Men jeg har alle pc'ene trådløst. Må en av dem være koblet inn med en ethernett kabel? Hva kan problemet være? Kjører firmware 3.20 Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har samme router og tre - fem pcer koblet til. Ingen av dem via kabel. er 3.20 den nyeste firmwaren? Lenke til kommentar
Book Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 nei ikke helt nyeste. Den nyeste er 3.28, men den er ganske ny. Hvordan det? Kanskje downgrade? Men hvor finner jeg gamel firmware i tilfelle? Lenke til kommentar
Book Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
acerkristian Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Du kan laste ned gammel software til din d-link på http://support.dlink.com/ Sett inn modell, og mulighetene kommer frem, har selv gått tilbake til nest siste software, da jeg mener den er mere stabil. Sjekk også konfigurasjonen på nettverkskortet ditt, der er noen modeller som kan stille range osv. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå