Runar Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har et problem: Dataen min vil ikke starte. Selve maskinen starter men det er ikke noe signal på skjermen. Rett etter den har startet, kommer det en slags pipelyd. Håper på hjelp. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hjelper hvis du skriver litt om hvilket utstyr du har, og hvilke (om noen) endringer du har gjort! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hvis det piper kan du sjekke i manualen til hket å finne ut hva som er galt, pleier alltid å stå hva forskjellige pipe kombinasjoner betyr osv der. for å gi min mening synes jeg det høres ut som det er skjermkortet som er problemet, men dette er ganske så ren tipping Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg har hatt problemer med skjermen før. Her er innholdet mitt: -Abit IC7-G Hovedkort S478/800mhz -Geil 512MB DDR PC3200 400MHz -Maxtor DiamondMax Plus 9 120GB 8MB -Intel Pentium 4 2.8 GHz Boxed PC800 -Chieftec Strømforsyning ATX 360W (P-4) -Sapphire Radeon 9200 Atlantis 256MB DDR -LG CD-brenner IDE 52x/32x/52x Retail Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hvis du har hatt problemer med skjermen før så kunne det være lurt å prøve med en annen skjerm hvis du har muligheten til det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Beklager jeg mente skjermkortet. Det virket helt fint på lørdag, men når jeg skulle skru på dataen i dag virket den ikke. Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Beklager jeg mente skjermkortet. Det virket helt fint på lørdag, men når jeg skulle skru på dataen i dag virket den ikke. Opplever dette selv av og til, prøv å ta ut skjermkortet og sett det inn igjen. Bruker å fungere her ihvertfall Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Test med et annet skjermkort om du kan. Hvis det starter da, vet du at det er skjermkortet som er synderen. Prøv på nytt igjen med det skjermkortet du har problemer med, vær sikker på at det sitter skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå