Gå til innhold

WLAN på TG!


Anbefalte innlegg

Ser ikke ut som det blir wlan på tg, så derfor må vi ta saken i våre egne hender!

 

Jeg oppfordrer herved alle dere med laptop til å bli med å spleise på en wlan sak.

Så, jo flere vi blir jo billigere! Men så trenger vi noen forslag til en billig dritt wlan sak som vi kan kjøpe.

Og alle som blir med, plz si fra. Så kan vi ha loddtrekning om hva som skjer med wlan saken når TG er over eller no.

 

Plz

:love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et 54mbit accesspunkt som jeg regner med å ta med av en eller annen grunn, men jeg tviler på at det vil funke særlig godt på TG. I et så heavy kontorlandskap har de ikke lenger rekkevidde en ca. 10m.

 

Uansett er jeg ikke sikker på om det er lov å slike opp, må iallefall sjekke først.

Lenke til kommentar

Hei!

Skal ikkje på Tg i år (som nemnt tidligare er det første gang siden 1998 at eg ikkje skal delta).

 

Eg synest ein bør ta kontakt med nettverks-crewet som skal være på Tg for å forhøre seg om dei synest det er greit eller om det er noko dei vil reagere på.

 

Vil kanskje være litt dumt å sette opp eit WLAN om arrangørene ikkje tillater dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...