Smidt Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 jeg går inn på filter > render og clouds hvorfor får ikke jeg opp noen alternativer som jeg kan stille på? jeg det kommer bare "skyer" automatisk i layeret.. noen som vet? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Om du tenker på fargene så hentes de fra henholdsvis foreground og background-colors du allerede har definert i foreground/backgroud-paletten... Lenke til kommentar
andesh Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det er for at det ikke er noen alternativer, hvis du ikke liker den typen skyer du fikk, kan du prøve å gå filter > render > Difference clouds. Dette gjør du etter du har tatt clouds filtert. Er det farge du tenker på har HalTan allerede svart på det. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Om du tenker på fargene så hentes de fra henholdsvis foreground og background-colors du allerede har definert i foreground/backgroud-paletten... er fult klar over det.. tenkte på instillinger som dette: http://predicted.net/hw/clouds.jpg er sikkert feil fra tutten. likner mistenkelig mye på de instillingene til waves.. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Trur også det er Disort > wave Tåpelig feil av de. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 er nok Wave det der ja Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det er for at det ikke er noen alternativer, hvis du ikke liker den typen skyer du fikk, kan du prøve å gå filter > render > Difference clouds. Dette gjør du etter du har tatt clouds filtert. Er det farge du tenker på har HalTan allerede svart på det. Clouds og difference clouds er to forskjellige ting; Clouds rendrer "skyer" ut ifra For- og bakgrunnsfarge, heilt random liksom (ut fra en viss algoritme elns). Difference clouds rendrer "skyer" på samme måte som Clouds, men tar utgangspunkt i motivet filteret blir brukt på. Difference clouds inverterer fargane, og lar kontraster gjenspeile seg i brutte skyer... Var det en fin forklaring eller? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Var det en fin forklaring eller? -Jau! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 tror nok de har ment at du skal hs clouds først også wave ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå