Hybrid_g33k Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 "nei, jeg kaller folk n00bs og fattig som jeg måtte ønske det..." -Man kan ikke kalle folk hva man vil, selv om du er fri til å mene hva du vil om folk. Derfor er det upassende at du sier slik. Forøvrig så er det flere som har positiv erfaring med Q-tec PSU. Hvis du ikke har lagt merke til det så er det ikke bare folk som kjører overklokket her på forumet. Er det da nOOb å kjøpe en q-tec psu som virker greit når du ikke overklokker, eller er du fattig fordi du ikke gidder å bruke masse penger på f.eks. andre maskinen din, eller i det hele tatt ikke på hardware? Jeg har sagt det før, helt greit du misliker/hater Q-tec, men det er ikke greit når du snakker dritt om de som har/kjøper det. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 nei, jeg kaller folk n00bs og fattig som jeg måtte ønske det... At folk er fattige eller n00bs er bare min egen version av hypotese, hva du mener er noe annet, men etter min mening er de som kjøper Q-tec " mindre smarte" ballemann alle som kaller andre noobs er nubs sjøl, viss du syns det er så kult å sei noobs, har du et problem. og det er VERSJON, ikkje version.... Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Må bare få si.. Bruker en q-tec 450w på følgende -Hovedkort (ASUS A7N8X-Deluxe) -skjermkort (Hercules Radeon 9800 Pro) -3 stk harddisker -1 stk dvd-rom, 1 stk dvd-brenner, 1 stk floppy -1 stk GPU-peltier -6 vifter -Tidligere drev den også 2 stk 12v pumper til vannkjølinga + styringsmodul til denne og da tot. 9 vifter i kabinettet) Bruker en q-tec 550w til 1 stk. 240w peltier jeg må si jeg at jeg ikke har noe problemer med dette oppsettet. Dem regulerer viftene i PSU auto og disse spinner aldri på full pupp. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 En kamerat av meg har det minste minitower Q-tek'et. Han sier at det er greit nok. Han brukte cheiftec dragon midi før, men bytta til q-tek fordi det var for tunkt for han Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Q-tek kan slikke tissen min. ja putt tissen din inni q-tek psu'n du.. smarte unge! Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 hm. synes den tråden her sklir mer og mer ut synes nå jeg men.. nuvel. Min erfaring med Q-tek er ihvertfall negativ. En god kamerat av meg kjøpte seg en et slikt kabinett, og det han fikk erfare var at kabinettet han fikk faktisk ikke var ferdig borret opp. de hadde glemt å borre opp hull på den lille firkanta "koppen" som alle ekspansjonskortene skal skrus fast i. Det er vel en av grunnene til at jeg ikke liker Q-tek, en annen grunn må jo bli at kabinettene virker på meg veldig skjøre p.g.a. det tynne stålet de er laget i. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 nei, jeg kaller folk n00bs og fattig som jeg måtte ønske det... At folk er fattige eller n00bs er bare min egen version av hypotese, hva du mener er noe annet, men etter min mening er de som kjøper Q-tec " mindre smarte" ballemann alle som kaller andre noobs er nubs sjøl, viss du syns det er så kult å sei noobs, har du et problem. og det er VERSJON, ikkje version.... Ja, jeg er dyslektiker, og du trenger ikke utmerke deg. Ok om jeg får lov til å bytte ut det jeg sa med noe annet, som f.eks. teit, blir du glad da? Men du er jo ikke noe bedre selv, du sitter jo å kaller meg n00b nå. BalleMann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 men det er ikke greit når du snakker dritt om de som har/kjøper det. Snakker jeg dritt om de som har kjøpt Q-tec, kan vel få opplyse dere at n00b betyr nybegynner. Så om jeg kaller deg nybegynner, ville du fortsatt si at jeg slenger "dritt" Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) ja det er korrekt men du burde vel vite at i de flestes oppfatning så er dette ett negativt ord. ta fks cs og sikkert andre spill. n00b er ialefall edr brukt som ett negativt ord. tror det er slik ellers og. EDIT: bra att du tar selvkritikk ballemann! Endret 12. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hmm Psu'en min på 300watt funker fint den, stabil hvertfall. Pluss at jeg fikk til og klokke den opp fra 1,6@2,3Ghz men det skulle vel bare mangle. Bråker litt, men så kostet den joh ikke mere enn 280 kr heller da med kabb Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ok, nå kommer unnskyldningen min: Beklager alle sammen som føler seg truffet. Skal ikke si at noen her er n00bs noe mere ballemann Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Er litt enig med ballemann. De fleste fraråder andre å kjøpe Q-tec, men når folk gjør det likevel, er vel det litt dumt? Og de som ikke vet bedre kjøper også Q-tec på grunn av prisen, ergo, de er n00bs. Det stemmer jo, ballemann kunne bare uttalt seg på en litt annen måte. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Er litt enig med ballemann. De fleste fraråder andre å kjøpe Q-tec, men når folk gjør det likevel, er vel det litt dumt? Og de som ikke vet bedre kjøper også Q-tec på grunn av prisen, ergo, de er n00bs. Det stemmer jo, ballemann kunne bare uttalt seg på en litt annen måte. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 jeg har hatt 3 stk. strømforsyninger. Alle sa poff! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) For å summere opp erfaringer fra personer her på forumet: Dersom du kjøper ein Q-Tec PSU så er det ein stor sjanse for at den ikkje leverer påtrykt effekt, er ustabil eller tar kvelden litt for fort. Dersom du er villig til å ta den sjansen sidan dei er såpass rimelige så er det fritt fram, men du er herved advart. Og husk ein ting, det er bedre med ein god PSU på 350W enn ein dårlig på 500W. Eg kan ikkje få eit bedre bilde av situasjonen enn at det er ein større risiko for feil på PSU'en frå Q-tec enn dei fleste andre, som er ganske logisk, sidan dei er såpass billige. Er det forresten forskjell på PSU'ene som folk har hatt problemer med? At det kan vere noko ala vifteproblemene på PC R9800 Pro som vart fikset? Endret 12. februar 2004 av zeph Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg liker Qtec jeg. Har en 400W PSU som jeg har satt i en 12cm vifte og den driver mitt system perfekt. Har drevet alt jeg har kastet på den og fortsatt ha spenninger som er akseptable. Har koblet på AMD XP2400 med 2.2V i vcore og 8disker og masse annet snack. Funger 100% perfekt. Qtec kabinettene til 400kr er også fine synes jeg. Du putter Powersupply forran også har du en DVDbrenner der så har du et perfekt og lite kabinett.Da har du meget god kjøling bak hvor CPU ligger og et lite kabinett som rommer et vanlig ATX kort. Men en PSU som sitter der er ikke så mye og skryte av. Holder XP2500 , R8500, 512ram,120gig disk stabilt ,men øker jeg spenning på CPU så blir den ikke grei og ha med og gjøre. Så for et middels system så er den helt kurant. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Er litt enig med ballemann. De fleste fraråder andre å kjøpe Q-tec, men når folk gjør det likevel, er vel det litt dumt? Og de som ikke vet bedre kjøper også Q-tec på grunn av prisen, ergo, de er n00bs. Det stemmer jo, ballemann kunne bare uttalt seg på en litt annen måte. Takk Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 jeg har hatt 3 stk. strømforsyninger. Alle sa poff! Regner med at dette var q-tec. De holder ikke til en dritt. Og det er ikke en mening etter en ødelagt psu fra aashima, men tre! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Har q-tec selv....(psu å kabbis) Bråker litt men ikke så mye som folk vil ha det til! Meget fornøyd med q-tec, selv om jeg bytter det ut neste mnd.... Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Dere må ikke kalle folk som kjøper Q-tec for fattige. De kjøper 1 stk billig PSU, kaster den og kjøper skikkelig etterpå. Sløsing med penger kaller eg det. Fikk de 2X550Watt-gold eg kjøpte refundert heldigsvis. Ca 3 uker holdt de. Kjempekvalitet... At noen virker skal eg gi meg på (blind høne finner korn den og avogtil). Men feilprosenten er desvere altfor høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå