8483838383 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 q-tec aka. Aashima er det største rapa dritet du får kjøpt, kabinettene tåler ingenting, og psu leverer ustabil strøm. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) q-tec aka. Aashima er det største rapa dritet du får kjøpt, kabinettene tåler ingenting, og psu leverer ustabil strøm. hybrid g33k: for å si det på den måten ^ , vart det bra nå edit: og nei jeg er ikke usakelig, jeg sa det helt etter som jeg følte det, og du skjønte vist ikke det med at kabinettet er tynt når man kan bøye det, d.v.s. at det bråker mere, og ja jeg fornærmer alle med Q-tec kabinett, har du noe i mot det så får du ta det opp med meg... BalleMann Endret 10. februar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 q-tec aka. Aashima er det største rapa dritet du får kjøpt, kabinettene tåler ingenting, og psu leverer ustabil strøm. hybrid g33k: for å si det på den måten ^ , vart det bra nå edit: og nei jeg er ikke usakelig, jeg sa det helt etter som jeg følte det, og du skjønte vist ikke det med at kabinettet er tynt når man kan bøye det, d.v.s. at det bråker mere, og ja jeg fornærmer alle med Q-tec kabinett, har du noe i mot det så får du ta det opp med meg... BalleMann *kosepå Balli's* Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Q-tek kan slikke tissen min. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 usaklige hele gjengen dere altså, man får hva man betaler for, når det koster såpass lite så _vet_ man at det ikke kan være det beste kabinettet eller psuen som fins. egentlig så liker jeg q-tec ganske godt, billig kabinett til servern min og faren min sin pc, holder i lang vei. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 de lager dritt som bare "fattige" eller n00bs kjøper. Derfor de er billige og ser helt grei ut tror folk at det er noe de kan bruke, sånn er det bare. det kabinettet jeg hadde kunne jeg bare ta av døra og bøye sida fra den ene til den andre enden... Og i PSU'er "sier" de at den gir 550w men hva den egentlig gir er noe helt annet... Så alle som kjøper Q-tec er noobs? Please, litt mer seriøst. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Vel, jeg er en N00b med kun 20 år i bransjen. Jeg har for en liten stund siden handlet inn 10 PC-er fra Komplett med q-tec- kabinetter. De har stått på i flere måneder, uten problemer. Men jeg skjønner at jeg ikke har peiling, og at jeg egentlig burde holde kjeft. Uansett, av en eller annen grunn er jeg veldig fornøyd med det jeg (eller firmaet) har betalt for. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hold dere saklige her og før saklige diskusjoner, vil ikke se mer usaklig nå, ellers vil dere se advarsel baren deres stige sakte men sikkert! Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ballemann: "du skjønte vist ikke det med at kabinettet er tynt når man kan bøye det, d.v.s. at det bråker mere" -Jo, jeg skjønner at det bråker mere da, men det er ikke alle som bryr seg om at det bråker litt mer eller mener ikke det er verdt å investere mer penger for å slippe litt ekstra støy. Hvis pris ikke spillet noen rolle så ville vel så godt som alle ha vannkjøling som bråker mindre og kjøler bedre? Det har ikke alle, mange har luftkjøling, det betyr ikke at luftkjøling er dårlig. Dårlig i forhold til vannkjøling, men ikke i forhold til pris. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Klart kvaliteten ikke er på topp, men q-tek lager produkter som skal være billige på alle måter. Og det greier de bra. Og min Q-tek 550w har greid både dual xp2500 og dual P3 med fire minnemoduler og fire SCSI disker. Den strømforsyningen var hvertfall det som gav mest for pengene når jeg kjøpte den (fra ebay.de for ca 1 år siden) og har ikke gitt meg noen problemer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Yup! Kjøpte en q-tek til en kompis og den har fungert meget fint til denne dagen. Ikke noe tull eller støy som mange vil si men så har eg litt nedsatt hørsel. Lenke til kommentar
Scorpi Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Har en 400 watt psu, som driver ett radeon 9800XT 256 kort, 2 disker, dvd brenner og cd rom. pentium 4 3,2 og har overklokket til 3,5 uten problemer. Så langt veldig fornøyd, men Støy fra kassen er vel kanskje litt høy, uansett mye bedre enn den gamle pc'n! Så langt er min dom: Endret 11. februar 2004 av Scorpi Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Q-tek kan slikke tissen min. For så vidt, ja Jeg og en kjøpte en gang to sånne kabinetter med den berømte strømfor. Begge hadde defekte psu'er.. hehe tragisk at de kan skifte navn sånn som de gjør på de der kabinettene.. Når dt begynner å gå dålig, så er det bare å skifte navn... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 de lager dritt som bare "fattige" eller n00bs kjøper. Derfor de er billige og ser helt grei ut tror folk at det er noe de kan bruke, sånn er det bare. det kabinettet jeg hadde kunne jeg bare ta av døra og bøye sida fra den ene til den andre enden... Og i PSU'er "sier" de at den gir 550w men hva den egentlig gir er noe helt annet... Så alle som kjøper Q-tec er noobs? Please, litt mer seriøst. ja alle som kjøper q-tec er enten fattig eller n00bs. OK, q-tec liker jeg ikke fordi de rett og slett suger, de lokker med at PSU'en deres har 500w, men hva leverer den egentlig? Ok greit at de er billige, men man får hva man betaler for... Derfor liker jeg ikke Q-tec. og jeg sier det igjen, har du noe i mot det så får du ta det opp med meg... mvh BalleMann Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) har q tech og det funker bra for meg. er jo og praktisk med en avtagbar hk plate og avtagbar hd rom. edit: er fattig ja Endret 11. februar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 de lager dritt som bare "fattige" eller n00bs kjøper. Derfor de er billige og ser helt grei ut tror folk at det er noe de kan bruke, sånn er det bare. det kabinettet jeg hadde kunne jeg bare ta av døra og bøye sida fra den ene til den andre enden... Og i PSU'er "sier" de at den gir 550w men hva den egentlig gir er noe helt annet... Så alle som kjøper Q-tec er noobs? Please, litt mer seriøst. ja alle som kjøper q-tec er enten fattig eller n00bs. OK, q-tec liker jeg ikke fordi de rett og slett suger, de lokker med at PSU'en deres har 500w, men hva leverer den egentlig? Ok greit at de er billige, men man får hva man betaler for... Derfor liker jeg ikke Q-tec. og jeg sier det igjen, har du noe i mot det så får du ta det opp med meg... mvh BalleMann så du liker ikke q-tec fordi du får hva man betaler for..? greit at du ikke liker Q-tec, men argumentene dine er heller svake. Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Jeg er enig med InZomnia. ballemann, selv om Q-tec PSU leverer mindre enn lovet, så er den brukbar. Du kan kjøpe litt mer enn du trenger og det vil fortsatt være billig i forhold til alternativene. Ballemann: det hadde vært fint hvis du kunne slutte å kalle folk "nOObs" og "fattige". Hvis det er det du mener, så ikke si hva du mener, men hvorfor du mener det. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 nei, jeg kaller folk n00bs og fattig som jeg måtte ønske det... At folk er fattige eller n00bs er bare min egen version av hypotese, hva du mener er noe annet, men etter min mening er de som kjøper Q-tec " mindre smarte" ballemann Lenke til kommentar
klikko Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 det eneste som er positivt med q-tec er at det er billig... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 det eneste som er positivt med q-tec er at det er billig... der har vi en som har forstått det ^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå