Windoge Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Søknad om stipend og lån Lånekassen mottok din søknad for undervisningsåret 03/04 05. februar 2004. Søknaden er ferdigbehandlet. Utbetalingspapiret er sendt eller vil bli sendt lærestedet i løpet av en til to uker. På denne søknaden er du for høsten innvilget kr 12 000 i støtte. På denne søknaden er du for våren innvilget kr 12 000 i støtte. Vi gjør oppmerksom på at deler av tildelingen vil bli overført månedsvis til konto. Se utbetalingsspesifikasjon vedlagt utbetalingspapiret. Støttebeløpet for høsten fordeler seg slik: Stipend kr 0 og lån kr 12 000. Støttebeløpet for våren fordeler seg slik: Stipend kr 0 og lån kr 12 000. ----------------------------------------------------------------------------------------------- Blir jeg å få pengene for Høsten 2003 selv om den alerede er over? Altså 24 000 kr tilsammen? Eller kun for våren? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Du får 24.000kr Kan vente deg en stor utbetaling 15. =) Gratulerer! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Du får 24.000krKan vente deg en stor utbetaling 15. =) Gratulerer! Får litt mer enn det jeg trenger da, men det får stå som rente ei stund på konto Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hvorfor jubler alle sånn over å få lån? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hvorfor jubler alle sånn over å få lån? What do you mean? Er jo alltids kult å ha mat etc da =) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Hvorfor jubler alle sånn over å få lån? Heller leve godt med litt gjeld enn å leve på bønner en periode Dessuten er det ikke rente og nedbetaling så lenge man studerer. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hvorfor jubler alle sånn over å få lån? fordi alle ikke blir født med r*va full av penger Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg får stipend på 20000 over dette skole året. Har fått 10k av de. Det beste er at det ikke er lån, jeg får det uten og måtte gi noe igjend Lenke til kommentar
tøs Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Stipend er greit nok, men å låne penger til vgs osv blir litt for dumt mener nå jeg. En annen ting er det hvis det er til høyere utdannlser (de koster en god del mer og da). VGS er det meste dekket foruten bøkene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Hmm.. Nå er jeg litt forvirra. Søknadden om lån`et kom på blaketten i dag til skolen. Dette var op 17520,- kr. Går ut i fra at jeg fikk for høsten i tillegg til Januar og Februar i andre termin. Men stippende som er på ca 1500,- som jeg har fått månedsvis fra skolestart kom ikke inn på kontoen min. Hvor ble dette av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå