Bandidos-Pelle Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ja, har tenkt til å sende noen morsomme snutter til fok jeg kjenner, tatt med mobilen min. Problemet er at jeg gidder ikke å kreve at de skal laste ned en spiller som spiller av .3gp filer, så derfor lurer jeg på om det finnes programmer som konverterer .3gp filer til Avi eller noe. Idèer? Forslag? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Nokia multimedia coverter lastes ned på forum.nokia.com registrering er gratis Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Kan du gi meg en guide? Jeg får bare til å konvertere vanlige filer (AVI, eks.) til .3gp, men ikke omvendt. Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Noen som vet hvor man kan laste ned 3gp filer?? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 ja... søk på google min venn Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Hold dere til temaet mitt, takk. Og Dollarglis, tørk av det fliset. Sender en report om ditt innlegg. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 din månedlige??? fannt d ved å bruke google: dette er guiden vet du Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Takk for linken, men stusset over dette: http://www.angelfire.com/pro/nokia3650_3/3gp_to_avi.html Alternativ to funker glimrende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå