TCi Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Det skjer liksom kun når jeg ikke gjør noe.... Se om du kan låne en PC-2700 (333Mhz) eller PC-3200 (400Mhz) brikke med noen. Eller bestill deg en ny brikke... Endret 9. februar 2004 av TCi Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Det skjer liksom kun når jeg ikke gjør noe.... Prøv å få tak i en PC 2700/3200 minnebrikke, vil tru det vil hjelpe.... Edit : du er rask, TCi Endret 9. februar 2004 av jarmo Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Edit : du er rask, TCi hehe... Lenke til kommentar
Book Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Hmm... joda skal prøve det jeg. Men er dette et normalt problem. Har aldri hatt noe slikt før. Men nå kjørte jeg en xp 1800+ før så det kan jo være at det stemmer Lenke til kommentar
Vike Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det med den "hviskelyden" når jeg skroller i web/txt dokument har jeg og... må ha noe med skjermkortet å gjøre, men har ikke noe prob med krasj. Lenke til kommentar
Book Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Kan stemme det for den kom etter at jeg bytta skjermkortet den lyden. Lenke til kommentar
Vike Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 jep, samme her,da jeg bytte til radeon 9600 Lenke til kommentar
Vike Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 og det andre problemet ditt. at pc'n låser seg når du ikke gjør noe. har du sjekket at den ikke prøver å gå i standbymode/hibernation ? sjekk i strømsparingsinnstillingene... eller at den prøver å kjøre en ødelagt skjermsparer eller noe Lenke til kommentar
Book Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Neida, det er ikke noe med det. Det kan skje med en gang jeg kommer inn i xp, men av og til kan det ta 5 min før det skjer noe av og til lenger.. Lenke til kommentar
keir Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Denne er kanskje "far fetched" men skitt au, ser ikke ut som om du får det til... 1. Kjører du Norton Antivirus eller Norton Internett Security? De hadde et problem med deres Nisum.exe Denne kunne gjøre slik at maskinen kunne stoppe opp en skikkelig god stund etter oppstart. For å sjekke dette gå inn i norton og si at den skal starte manuelt slik at den ikke starter automatisk når du slår på maskinen. 2. De generelle strøminstillingene kan være så som så men enkelte enheter i systemet kan ha egne strøminstillinger som plager deg. For eksempel nettverkskortet. Disse finner du under egenskapene til hver enkelt enhet i kontrolpanel->system. Hurtig løsning - napp ut alle kortene som du ikke bruker bare for å teste. 3. Du kan også gå inn i Bios og velge "Setup default's" eller velge sikre innstillinger (husker ikke hva det het akkurat nå) Eventuellt, se om det er sluppet ny verson av BIOS. 4. Sist men ikke minst, du bør kjøre PC2700 RAM, du nærmest ber om problemer hvis du kjører pc2100 på 333Mhz systembus. Lenke til kommentar
Book Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Ok. Takk takk. Viste ikke det om rammen før nå Kjørere ikke norton så problemet ligger ikke der. Men skal teste det andre. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Book Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Kanskje jeg har funnet en feil... Alt fungerer når jeg disabler det trådløse nettverkskortet mitt... Hva er feilen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå