alexio Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvis jeg hører på musikk, spiller o.s.v. er ikke denne hviningen der. Men 60 sekunder etter jeg gikk ut av spillet / musikkprogrammet begynner hviningen igjen.. Det kan høres litt ut som en 60x60 delta-vifte fra et par meters avstand, dette er skikkelig plagsomt. Dette er garantert ikke det gamle "det durer i høytalerene mine"-problemet, da alle kontakter o.l. er koblet til jordede stikk. Jeg gjentar at det kun durer når ikke høytalerene / headsettet er i bruk. Jeg bruker det integrerte lydkortet i abit nf7-s hvis det er til hjelp. På forhånd takk, mvh alexio Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 har nesten det samme problemet jeg, men har ikke jord på kabinette.Og har et Asusp4c800-e deluxe. Hjelp! Lenke til kommentar
alexio Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 altså, jeg har prøvd å bytte drivere, for jeg VET problemet ikke er hw-relatert.. anyone? --alexio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå