tep0sen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Eja.. regne med dokker fatte det fra topicen.. Misslykka moder ska komme her Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hoho føler meg smart nå eg stappa denne inni datan , lr festa den bag "panelene" på fronten. å borra 4 hål men jett om d smelta dÅ? litt offtopic men d e jaffal liga domt så vifta i stikk kontakt After Tatt fra "Vifte i stikk kontakt" @ luftkjøling Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 LOL!!! Ja den blir lit i varmeste laget ja... hehe.. Derfor Kald Katode er oppfunnet vettu! Lenke til kommentar
felix2004 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) hmm sier seg selv hva som skjer dersom man tester å bruke tang for å få at minne brikke kjølerne på et 9800XT Endret 9. februar 2004 av felix2004 Lenke til kommentar
clinton Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Var mislykket og gjøre denne Vmoden Endret 9. februar 2004 av clinton Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Lurer på om jeg kommer på noen teite mods å gjøre ikvell Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Du gjøre flere mods? Farlig, brannfarlig, uff nei, gå og legg deg du Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hehe, nej jeg tenke på noe aennt fikk lære av den der spot ligth modde sitter å skuru i en cd-rom Endret 9. februar 2004 av XEPTiCON Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Hihi Jeg fant eg gammel "mod" ikke at det er en mod men at det er mislykket! Et gammelt tastatur fikk med meg å gjøre en senkveld. Meg + tusj = sant Må liksom bare tusje alt jeg finner Del 1 Del 2 Hehe mislykket fordi at når du skrev ble du blå på fingrene når du skrev. du ser kanskje det ikke er blått lenger, lurer på hvor det ble av? Endret 9. februar 2004 av XEPTiCON Lenke til kommentar
Beo Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Focus er det vell på alle digital kameraer?? Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Focus er det vell på alle digital kameraer?? Webcam å? Lenke til kommentar
torgros Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ja veldigt hadde det skjedd med mitt internet navigator hadde jeg hengt meg!! Lenke til kommentar
XEPTiCON Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Nå må bare jeg å Tep0seN skaffe et digitalt filmcamera så blir det filming av "Vifte-i-Stikkkontakt" Noen andre som har forslag til teide lr mislykka mods vi kan gjøre? Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har desverre ikke bilder av det, men klarte engang og "smelte" fronten på en dvd-rom.. Skulle farge den... brukte for mye spray, brukte maligsfjerner for så å male den på nytt etterpå, men det var ikke så lurt.. Fronten ble maltrakter, når jeg leste på malingsfjerner boksen stod det at det burde ikke brukes på plastikk o.l. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Nå må bare jeg å Tep0seN skaffe et digitalt filmcamera så blir det filming av "Vifte-i-Stikkkontakt" Noen andre som har forslag til teide lr mislykka mods vi kan gjøre? Du er og blir brannfarlig Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 prøve og lage vukano 12 vifte (lage en 3 bladers vifte) av en 7bladers vifte eller seks viss dere har/finner det... har gjort det sjøl det bråker og vibrerer så sinnsykt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå