Beni25 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Vel dette er kanskje ikke rett plass å poste dette innlege, men den er litt vanskelig å sette inn i andre også. vel, la oss prøve. Jeg lurte på om det er mulig å bruke sammen dette her: -Asus P4C800-e Deluxe -Zalman CNPS7000-CU (cpu.vifte) -Swiftech MCX159P (chipset kjøler) -Zalman ZM80CHP + ZMOP1 (kjøler+vifte for radeon 9800pro) Det er litt vanskelig av å se på referanse bildene av hver produkt. Vet at mobo + cpu kjøler passer, men hva med å ha chipset kjøleren samtidig som cpu kjøleren, og det samme problemmet med kjøleren til grafikk korte og chipset kjøleren? Litt rotat dette her, men kanskje noen av dere har samme oppsett, eller vet at det går eller det motsatte. Takk på forhånd Beni25 Lenke til kommentar
Beni25 Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Ingen som vet noe? det må noen gjøre da! Please? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hvis du er redd for att de ikke blir plass så er nok ikke det noen fare, men om delene passer korrekt på komponentene dine vet jeg ikke. du sier ganske lite om hva slags r9800 kort du har og sånn. Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har selv Zalman kjøleren til et 9800np kort. Med mitt is7 kort passet dette bra, men da nb vifta begynte å slarke fikk jeg ny ifra komplett. Denne nb vifta er rimelig stor, samme som den du finner på Ic7 max kortene osv, og da ble det småtrangt mellom nb og zalman kjøleren. Fikk skviset det på plass, men er vel noe der inne en plass som står i litt "spenn". Lenke til kommentar
Beni25 Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 hvis du er redd for att de ikke blir plass så er nok ikke det noen fare, men om delene passer korrekt på komponentene dine vet jeg ikke. du sier ganske lite om hva slags r9800 kort du har og sånn. delene passer med hverandre, det gjør dem. Men problemet er nok om det blir fysisk plass til kjølere. ingen fare? hva mener du med det? Skal ikke bestille deler jeg ikke kan bruke Jeg vet nok at cpu kjøleren og det for grafikk kortet (Powercolor Radeon 9800 pro) passer sammen uten problem, men problemet kommer nok med chipset kjøleren fordi den er noe høyt. (dette er som jeg ser det, når jeg ser på bildene av hver prod.) men vanskelig å si. ingen fare? hva mener du med det? Skal ikke bestille deler jeg ikke kan bruke Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 HKort er laget ganske smart med tanke på plass. På mitt kort (NF7-S OK det er abit, men det er ikke poenget) så kan jeg plassere den gamle kjøleribba mi til CPU uten at det er noe problemer sammen med ThermalTake Volcano 11 (som er ganske stor). Så jeg tror ikke det skal være noe problem å få plassert den på chipsettet ditt. Kan du ikke legge opp noen linker med bilde av mobo? Lenke til kommentar
Beni25 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Her er ett test av kortet jeg fant i TomsHardware, dere finner bilde av hovedkortet (naken) helt opp, og så finner dere hovedkortet med Zalman cnps7000cu + ett videokort montert, litt under (samme side) Link: http://www6.tomshardware.com/motherboard/2...7/i875p-15.html Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Skal vel gå dette... Lenke til kommentar
Beni25 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Skal vel gå dette... Om det blir noe som dette, så blir det nok plass, men jeg har ikke peiling på hvor stor/høy er den swiftech og hvor mye tar grafikk kort kjøleribbene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå