lindp Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ser at du skriver: "...For å være ærlig: ja plextor er litt oppskrytt og overpriset. Men hadde prisen vært samme for plextor og NEC hadde jeg nok valgt plextor ja - grunnet god support og firmware oppdateringer..." Hva tror du om f.eks Lite-On LDW-851S og LDW-851SX (ekstern)? Blir det noen test fra din side? Jeg vil selvfølgelig ha i pose og sekk; ypperste kvalitet både på audio, spill og dvd brenning/kopiering. Og firmware oppdatering er også viktig. Hvordan ligger Lite-On ann her? Er NEC værst i klassen sånn sett? Hvis penger er uvesentlig (opptil 2-3000 kr.), hva ville du gått for idag? Et annet merke? Pal Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 De er alle gode på sine områder, ingen er perfekte etter min mening. Disse kommentarene gjelder for DVD-Brennere. Best på backup av spill: 1: Lite-On 2: BTC 3: Plextor Best på musikk ripping: 1: Plextor 2: Lite-On 3: Usikker på hvilken som passer inn her. Best på CD-Brenning 1: Lite-On 2: NEC (litt treg, men bra) 3: Pioneer (også treg - men bra) Best på DVD+R brenning, er litt usikker da jeg har en del nye brennere inne til test, men tror det vil bli noe lignende det her: 1: NU TECH 2: NEC 3: Plextor Best på DVD-R brenning: 1: NEC 2: Pioneer 3: Lite-On Kvalitetsfølelse: 1: Plextor 2: NU TECH 3: Pioneer Pris: 1: NEC 2: Lite-On 3: BTC Har ingen favoritt som all-rounder, men den nye Pioneer 8x8 DVR-107D ser lovende ut (ja har den her). Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvorfor har du ikke sendt dette som PM?......... Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Fordi det er flere som er interessert i det Lenke til kommentar
lindp Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Klør etter å lese testen din av Pioneer 8x8 DVR-107D. Dreiv akkurat å leste om den på Pioneer DVR-A07/107 Test Results da jeg så du kom med raskt svar Takker og bukker! Pal Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Har et par problemer med pioneeren som jeg er i kontakt med pioneer om å få løst. Hvis disse løses raskt (dvs i morra eller onsdag) så håper jeg på å ha klar en test neste søndag/mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå