Palmer Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei har en HP Pavilion ze5413 som bråker fryktelig, er det noen som har erfaring med å få redusert eller fjernet viftestøyen på hp maskiner? Blir snart gal av denne lyden! Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei har en HP Pavilion ze5413 som bråker fryktelig, er det noen som har erfaring med å få redusert eller fjernet viftestøyen på hp maskiner? Blir snart gal av denne lyden! Nå har HP en biosoppgradering KH.F.15 som reduserer viftestøy, har du en som er eldre en dette bør du oppgradere. Siste bios er KH.F.19. Denne finner du her (windows) eller her (dos) Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 noen som vet om denne oppdateringen funker på HP pavilion ze5244 også. Søker etter oppdateringene på HP sine sider. Finner ikke denne BIOS oppdateringen når jeg søker med min pc's navn. Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 noen som vet om denne oppdateringen funker på HP pavilion ze5244 også. Søker etter oppdateringene på HP sine sider. Finner ikke denne BIOS oppdateringen når jeg søker med min pc's navn. Siste BIOS til denne maskinen heter KF.F.10, finnes her. Men denne har vist ikke noen fix for vifteprobelmer. Og du kan IKKE installere KH.F.xx i en maskin som skal ha KF.F.xx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå