mr_sjur Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Noen som vet om man får plass til denne på innsiden av et chieftecdeksel (DX-01-SLDU)?? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 99,9 % sikker på at det får du ikkje plass til dersom du skal ha det til å sjå fint ut. Men dersom du skyver det litt inn i kabinettet vil det gå. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hva mener du på innsiden av ett deksel? skal den stå i en 5 1/2" brønn? I såfall er det ikke problem, skal du sette den i sidedøren er detheller ikke noe problem.. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Det er vel meininga at dekselet skal på igjen. Bak frontdekselet på chieftec kabinettet er der ikkje nok plass. Skal du bruke den uten deksel er det selfølgelig ikkje noko problem. Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 hva mener du på innsiden av ett deksel? skal den stå i en 5 1/2" brønn?I såfall er det ikke problem, skal du sette den i sidedøren er detheller ikke noe problem.. jeg mener selvfølgelig på innsiden av 5,25" dekselet.. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 dette trenger jeg å vite også.. har dette kabinettet og veldig lyst å kjøpe viftestyring.. noen som faktisk har prøvd? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 jeg har chieftec og Thermaltake "Hardcano 8 VR".. denne asså: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1360 det funker fint det.. det er god klaring, så regner med det burde gå.. bare hør med MP, er jo en grunn til at de har supportforum.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Har ein kamerat som har den zalmanen i et chieftec fulltower. Funka finfint det. Lenke til kommentar
mort112 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 hvis du leser testen av zalmanen her på overklokking så står det: "Med det samme jeg nevner Chieftec kan jeg også fortelle at Zalman MFC1 passer fint bakom døren på deres kabinett." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå