Just_blank26 Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg mottok nettopp spillet Chaser fra bestgames, men jeg får ikke til å spille det multiplayer. Jeg får beskjed om dette: "Error: Game rules file "Maps\chst02.STrulez" is missing". Noen som har lignene problem med Chaser motatt fra bestgames? De hadde heller ikke sendt med noen cd key, så jeg måtte finne meg en cd key generator. Men når jeg kjøper et spill så forventer jeg at MP funksjonen også skal virke. Begynner å lure på om bestgames har disablet MP funksjonen eller noe. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? PS: Bestgames regnes vel som en webshop, så dette var vel ikke feilplassert...? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hæh? Ingen CD-key? Manglende filer? Høres jo mer ut som en piratkopi Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 9. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2004 Hæh? Ingen CD-key? Manglende filer? Høres jo mer ut som en piratkopi Ja, nettopp det synes jeg også. Men jeg fikk det tilsendt fra best games da. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Jeg ville vel uansett bare returnert spillet og bedt om å få et nytt - fungerende - med cd-key. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg mottok nettopp spillet Chaser fra bestgames, men jeg får ikke til å spille det multiplayer. Jeg får beskjed om dette: "Error: Game rules file "Maps\chst02.STrulez" is missing". Noen som har lignene problem med Chaser motatt fra bestgames? De hadde heller ikke sendt med noen cd key, så jeg måtte finne meg en cd key generator. Men når jeg kjøper et spill så forventer jeg at MP funksjonen også skal virke. Begynner å lure på om bestgames har disablet MP funksjonen eller noe. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? PS: Bestgames regnes vel som en webshop, så dette var vel ikke feilplassert...? hepp jeg fikk feilmeldingen sett in game cd cd1 eln. selv om cden vitterlig stod i, så fikk ikke spilt det før jeg lastet ned en no cd patch, manglet cd-key med min også mvh nerd-light Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg sendte mail til bestgames redaksjonen og sa at jeg ikke fikk spillt spilllet online, og at det ikke fulgte med cd-code. De sendte meg et orginalt Chaserspill, altså uten bestgames innpakningen på coveret. Så nå har jeg både en orginal, og en "uorginal" (Bestgames kopi) kopi av spillet. Det nye spillet de sendte meg fungerte glimrende (men det er uansett nesten ingen som spiller chaser MP, du er heldig hvis du finner 6 folk på en server) Mvh Just_blank26 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå